Fotbolls halsduk

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
difaren

Fotbolls halsduk

Inlägg av difaren »

Asså är det några som har fbhalsdukar i klacken? eller blir det bara konstigt? Jag tänkte gå på dif-timrå och funderar på om man ska dra med halsduken eller inte. Har tyvärr inte kunnat gå på några tidigare matcher i år :(
Användarvisningsbild
DIFmanglarn
Säsongskort: Ja

Re: Fotbolls halsduk

Inlägg av DIFmanglarn »

difaren skrev:Asså är det några som har fbhalsdukar i klacken? eller blir det bara konstigt? Jag tänkte gå på dif-timrå och funderar på om man ska dra med halsduken eller inte. Har tyvärr inte kunnat gå på några tidigare matcher i år :(
Det är ju en Djurgårdshalsduk, eller hur? Det enda som är konstigt är att du inte vart på nån match tidigare iår :P
difaren

Inlägg av difaren »

Nice då är jag där och liv i luckan blir det jävlar i mig.
Ragge1

Inlägg av Ragge1 »

de e klart! på med allt

jag tkr dock inte fotbollströjorna passar in i hockeymiljön... dock jämnar det ut sig eftersom jag har hockeyhalsduken :)
Bäst i stan!
Användarvisningsbild
Rash
Medlem: Ja, vanlig medlem
Kontakt:

Inlägg av Rash »

Ragge1 skrev:de e klart! på med allt

jag tkr dock inte fotbollströjorna passar in i hockeymiljön... dock jämnar det ut sig eftersom jag har hockeyhalsduken :)
I min mening spelar det mindre roll om det e fotboll, hockey, bandy eller vad det nu ma vara, sa lange det e DIF!

Under "flames"-eran hade jag fotbollstrojan i ren protest!
Lycka är att vara djurgårdare
Användarvisningsbild
Original Frasse
Medlem: Ja, ständig medlem
Kontakt:

Inlägg av Original Frasse »

Vi é ingen riktig hockeyklack! På hockey ska man gå med fotbollströja på, vi é ingen riktig hockeyklack! :D
Sju sorters apa!
Bild
Skriv svar