IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 30/10 2013
Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 30/10 2013
Ska dumskallarna i IKO ställa fem man framför mål hela matchen nu eller? .........
Bra fart på Kalin, Heinerö!
vet inte om man kan säga att nivån här inne är mycket högre, 5 sidor av gnäll..Edin skrev:Vad är det för kretiner som huserar i liverapportens chatfönster egentligen? Nivån är ju så pinsamt låg.
Det är ju nästan ett måste med deras målvakt. Killen släpper verkligen returer på ALLT.pulverapa skrev:Ska dumskallarna i IKO ställa fem man framför mål hela matchen nu eller? .........
Vad ska Sam ha för styrkor mer än ett hårt skott?
Bra snurr igen på Sav&Joh.. så jävla kul o se dem köra!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Andra halvan av första äger vi fullständigt.
Säg den glädje som varar
Nu ska S24 få sig ett trevligt mail angående deras ruskigt enastående bildkvalitét!
Bra idé, ska fan oxo skicka ett... det är verkligen minst lika dåligt som tidigare, om inte sämre!ciirree skrev:Nu ska S24 få sig ett trevligt mail angående deras ruskigt enastående bildkvalitét!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
Hmm , har aldrig varit så katastrof för mig som ni verkar få det till , men men ..
- Datsyuk_13
Faktum är ju att vi under stora delar av matcherna spelar en riktigt, riktigt bra ishockey.
Problemet är bara att vi måste ha sisådär 10 öppna målchanser innan vi lyckas få in puckjäveln...
Problemet är bara att vi måste ha sisådär 10 öppna målchanser innan vi lyckas få in puckjäveln...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 30/10 2013
Är det bara mitt s24 som verkligen laggar apa? Jag brukar fan kunna streama utan lagg men nu är det ju hemskt dåligt, ser inte ens puckjäveln!
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- BaronVonDif
+1. En uppdatering ska väl i sin rätta bemärkelse vara en förbättring?ciirree skrev:Nu ska S24 få sig ett trevligt mail angående deras ruskigt enastående bildkvalitét!
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
sjuk press av oss. Fortsätter vi så här är jag inte orolig
RÖTT FÖR BLODET GENOM HJÄRTA OCH VEN
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Tycker inte alls att det ser bra ut för våran del , kommer 2-0 så är det godnatt. Alla våra skott har varit så dåligt placerade och alltid längst isen som en målvakt inte har några problem med.