Jag hoppas att han undviker twitter de närmsta dagarna. Finns så otroligt mycket korkade människor där ute..encore skrev:sams utvisning är ju jävligt onödig, men hoppas inte folk är på honom som på Kyle Klubertanz.
han vet nog att han gjort fel, och behöver inte 30000 pers som klankar ner på han.
Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 27/10 2013
Re: Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 27/10 2013
Onödigt poängtapp igen, men man börjar vänja sig, men skönt med 2 p. Tack till Ljungh och tjockisen i danskarnas mål som inte kan stänga benen.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Synd att han inte fick en utvisning precis efter vårt 5mot3. Det var han VERKLIGEN värd efter de där yxhuggen.Rix skrev:Onödigt poängtapp igen, men man börjar vänja sig, men skönt med 2 p. Tack till Ljungh och tjockisen i danskarnas mål som inte kan stänga benen.
25/4-2025
Folk som näthatar andra är ofantligt sorgliga.
Sam vet nog rätt väl om vad hans brainfreeze kostade och behöver inte få det kastat i ansiktet.
Vad gäller matchen behöver vi fler som tar Jimmie Ölvestad-vägen mot målet. DVS kör helt jävla rakt på det samma. Det borde vara belagt med prygling att söka sig ut mot hörnen.
Sedan är domarnivån ett fullständigt jävla mysterium.
Sam vet nog rätt väl om vad hans brainfreeze kostade och behöver inte få det kastat i ansiktet.
Vad gäller matchen behöver vi fler som tar Jimmie Ölvestad-vägen mot målet. DVS kör helt jävla rakt på det samma. Det borde vara belagt med prygling att söka sig ut mot hörnen.

Sedan är domarnivån ett fullständigt jävla mysterium.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- -daniel-
En bra match, jobbig men bra. Första perioden var riktigt fartfylld och grinig, andra perioden var ett sömnpiller och tredje tyckte jag personligen (för en gångs skull) var vår bästa. Inte helt orättvist med poängfördelningen ikväll.
Precis hemkommen från Hovet! Riktigt jävla skönt att vi tog extrapoängen, och stundtals riktigt bra drag i första och tredjperioden!
Att vi har 8012 i hockeyallsvenskan är riktigt jävla bra!
Nu tar vi Oskarshamn på Onsdag!
Eftersom jag ska på Öster away nästa helg så kan jag tyvärr inte åka till Oskarshamn då jobbet för första gången under 2013 säger nej till detta.
Att vi har 8012 i hockeyallsvenskan är riktigt jävla bra!
Nu tar vi Oskarshamn på Onsdag!
Eftersom jag ska på Öster away nästa helg så kan jag tyvärr inte åka till Oskarshamn då jobbet för första gången under 2013 säger nej till detta.
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Skulle inte Heinerö ha fått assist på det sista målet? Eller är det bara målskytten som räknas i Övertid?
- -daniel-
Självfallet får Heinerö assist.ciirree skrev:Skulle inte Heinerö ha fått assist på det sista målet? Eller är det bara målskytten som räknas i Övertid?
Förövrigt gör han en riktigt bra match, igen. Gillar't.
-
Tack Mattsson för dina räddningar i slutet! Hade blivit riktigt jävla förbannat tråkigt om de avgjort i slutminuten...
Heinerö fortsätter att imponera! Värd ett antal poäng de senaste matcherna. Skönt också att första-linan börjar producera igen.
Sen tycker jag att vi är alltför klena denna match och kan/vågar inte stå upp mot Malmö´s grishockey. Där avgörs mycket och hade vi bara kunnat vara lite aggressivare skulle vi tagit 3p.
Heinerö fortsätter att imponera! Värd ett antal poäng de senaste matcherna. Skönt också att första-linan börjar producera igen.
Sen tycker jag att vi är alltför klena denna match och kan/vågar inte stå upp mot Malmö´s grishockey. Där avgörs mycket och hade vi bara kunnat vara lite aggressivare skulle vi tagit 3p.
Kan nån svara varför inte Sjögren fick matchstraff?
Han fick inget från Swestats :/ så synd! Ja det gör han.. han fortsätter bara klättra uppåt i utvecklingen-daniel- skrev:Självfallet får Heinerö assist.ciirree skrev:Skulle inte Heinerö ha fått assist på det sista målet? Eller är det bara målskytten som räknas i Övertid?
Förövrigt gör han en riktigt bra match, igen. Gillar't.
EDIT: Jo jag såg nu att de hade korrigerat! Det stog inget innan nämligen
Senast redigerad av ciirree den 2013-10-27 21:40:51, redigerad totalt 1 gånger.
Duktig snubbe som pajar hela matchtråden...Förövrigt är jag rätt besviken på att varken Holmqvist, Ahlén eller Hank tar upp den fysiska kampen. Spelare som Ljungh/Sörensen har inte så mycket att göra i hetluften.
Saknar Ölvestad/Printz/Widing/Kalus matcher som dessa.
Saknar Ölvestad/Printz/Widing/Kalus matcher som dessa.
Losing all hope was freedom.
-
VIKTIGT! Hinner inte vänta till nästa matchtråd. När stänger insläppen på fredag? Kommer ev komma sent till den matchen!