Invasion Globen!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Polisen
Medlem: Ja, vanlig medlem

Invasion Globen!

Inlägg av Polisen »

LHC-fansen planerar en invasion den 6:e november.

http://www.invasiongloben.info.se/

Vore kul om vi kunde möta upp med en ännu starkare klack.
Användarvisningsbild
Elias

Inlägg av Elias »

Det här skulle verkligen kunna vara en match som JK väljer att storsatsa på. Matchen spelas på en söndag, LHC är ett topplag och bönderna tror att det ska bli allsång på Skansen.
marcus nilsson

Inlägg av marcus nilsson »

ska se om jag kan ta mig upp den matchen..klarar bara inte av att losa på läktaren när mina värsta hockeykonkurenter håller på lhc och troligvis kommer åka dit gjorde det under "Invasionen 2003"

ska försöka få med mig ett antal till =)
Användarvisningsbild
Sinkan

Inlägg av Sinkan »

Fan vad kul att White lions annordnar en invasions resa mot oss. Hoppas bara att det inte slutar som 2003... 50 järnkaminer mot ca. 2500 LHC fans.

Jag tycker att denna match är den som JK borde storsatsa på den här säsongen. Vore jävligt kul om vi kunde svara på denna invasion med en ännu större klack...

Självklart kommer man.. Har redan bokat in datumet. Tar också med mig tre polare!!
Hovet är DIF!
Nighthawk

Inlägg av Nighthawk »

Jag är lätt på! Vore bra om någon kunde webdesigner fixa en liknande informations fast för djurgårdens fördel med utskriftsbara flygblad som jag tycker alla ska skriva ut och sätta upp där de bor!

Namnflrslag: Operation Globen DIF-ensive
Senast redigerad av Nighthawk den 2005-10-06 18:23:52, redigerad totalt 1 gånger.
Född till Djurgårdare, sviker er aldrig!
wadS

Inlägg av wadS »

Hoppas på en bra match, synd att jag inte kan komma och se den..
Användarvisningsbild
Philly Flu
Säsongskort: Ja

Inlägg av Philly Flu »

Lite tråkigt att man inom Järnkaminerna pratar om storsatsning på en hemmamatch. De andra lagen gör storsatsningar på bortamatcher och sluter upp mangrant i den egna arenan.

Om vi vill ha "en man extra på isen" så är det bara att masa sig till Globen, alla matcher.
Användarvisningsbild
Elias

Inlägg av Elias »

Jag har försökt att få igång lite drag på JK forum utan att lyckas.. Skulle folk ta sitt ansvar och redan köpa biljetter nu för att få ståplatsen utsåld så ger jag mig fan på att vi sen kan börja fylla kurvorna också.

// Låt oss fortsätta psyka Norena med "ja du är sämre än Salo"!
Pinocchio
Säsongskort: Ja

Inlägg av Pinocchio »

Märker att det finns en tendens (en STOR tendens) att förenkla problematiken när det gäller att få en stor sjungande klack i hockeyn på det här forumet. Om problemet var lättlöst skulle vi inte ha det med tanke på hur mycket det jobbas med det i många herrans år.

Angående Linköpings invasion - Det har satts igång och snackats bland många i DIF-familjen nu och JK kommer att svara upp. Men vi nöjer inte oss med det, vi ska försöka få en fet klack både den matchen och den efterföljande mot Leksand i Hovet den 19:e.

Info kommer.
marcus nilsson

Inlägg av marcus nilsson »

gutt ju..tryck..som det värkar nu..så vet jag många lhc-fans som ska åka dit..

men jag ska givetvis upp, och tar med mej ett antal till..men vill gärna stå i klacken..vart finns dom biljetterna att köpa?
Användarvisningsbild
ZtAvVe

Inlägg av ZtAvVe »

marcus nilsson skrev:gutt ju..tryck..som det värkar nu..så vet jag många lhc-fans som ska åka dit..

men jag ska givetvis upp, och tar med mej ett antal till..men vill gärna stå i klacken..vart finns dom biljetterna att köpa?
Jk-butiken.
Användarvisningsbild
Elias

Inlägg av Elias »

marcus nilsson skrev:gutt ju..tryck..som det värkar nu..så vet jag många lhc-fans som ska åka dit..

I en lucka utanför entré två eller i JK:s shopen
Nighthawk

Inlägg av Nighthawk »

Kan inte nån göra ett flygblad och lägga upp på nån hemsida som vi alla kan kopiera upp i x antal expemplar och sätta ut vart vi bor?
Född till Djurgårdare, sviker er aldrig!
Therocket1

Inlägg av Therocket1 »

Jag skulle kunna göra ett flygblad som ska kunna finnas för nerladdning, skulle dock behöva hjälp med vad det ska stå på den/de, om det är nån som vill hjälpa så lägg till mig på MSN: kristian_marosi@hotmail.com
gojken

Inlägg av gojken »

Jag skulle vara väldigt nöjd om det blev mycket folk den matchen. Som bosatt Dif:are i Linköping skulle det vara suveränt. Givetvis ska jag ta bilen upp :)
Skriv svar