Invasion Globen!
Invasion Globen!
LHC-fansen planerar en invasion den 6:e november.
http://www.invasiongloben.info.se/
Vore kul om vi kunde möta upp med en ännu starkare klack.
http://www.invasiongloben.info.se/
Vore kul om vi kunde möta upp med en ännu starkare klack.
-
Fan vad kul att White lions annordnar en invasions resa mot oss. Hoppas bara att det inte slutar som 2003... 50 järnkaminer mot ca. 2500 LHC fans.
Jag tycker att denna match är den som JK borde storsatsa på den här säsongen. Vore jävligt kul om vi kunde svara på denna invasion med en ännu större klack...
Självklart kommer man.. Har redan bokat in datumet. Tar också med mig tre polare!!
Jag tycker att denna match är den som JK borde storsatsa på den här säsongen. Vore jävligt kul om vi kunde svara på denna invasion med en ännu större klack...
Självklart kommer man.. Har redan bokat in datumet. Tar också med mig tre polare!!
Hovet är DIF!
Jag är lätt på! Vore bra om någon kunde webdesigner fixa en liknande informations fast för djurgårdens fördel med utskriftsbara flygblad som jag tycker alla ska skriva ut och sätta upp där de bor!
Namnflrslag: Operation Globen DIF-ensive
Namnflrslag: Operation Globen DIF-ensive
Senast redigerad av Nighthawk den 2005-10-06 18:23:52, redigerad totalt 1 gånger.
Född till Djurgårdare, sviker er aldrig!
- Philly Flu
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Märker att det finns en tendens (en STOR tendens) att förenkla problematiken när det gäller att få en stor sjungande klack i hockeyn på det här forumet. Om problemet var lättlöst skulle vi inte ha det med tanke på hur mycket det jobbas med det i många herrans år.
Angående Linköpings invasion - Det har satts igång och snackats bland många i DIF-familjen nu och JK kommer att svara upp. Men vi nöjer inte oss med det, vi ska försöka få en fet klack både den matchen och den efterföljande mot Leksand i Hovet den 19:e.
Info kommer.
Angående Linköpings invasion - Det har satts igång och snackats bland många i DIF-familjen nu och JK kommer att svara upp. Men vi nöjer inte oss med det, vi ska försöka få en fet klack både den matchen och den efterföljande mot Leksand i Hovet den 19:e.
Info kommer.
-
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag skulle kunna göra ett flygblad som ska kunna finnas för nerladdning, skulle dock behöva hjälp med vad det ska stå på den/de, om det är nån som vill hjälpa så lägg till mig på MSN: kristian_marosi@hotmail.com