Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 23/10 2013
Re: Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 23/10 2013
Undrar om man lyckas orka med 3 mål på 3 matcher! 
/Niclas

/Niclas
Hur menar du? Vi spelar hemma mot Malmö på söndag, sen är inte bortamatchen mot MIFF förrän den 4 november? Jag tror att det är åtminstone ett par matcher däremellan (Oskarshamn och VIK)minalman skrev:Torsk här och två raka torsk mot malmö. Det här blir en jobbig vecka.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tror fortf på mitt tips 1-4 innan matchen! Krüger får komma in nu i sista och trycker in 2 själv och gör sen 2 hel sinnessjuka ass!
Huddinge har förresten varit helt ok, Heinerö är ju grym, synd bara att Sundberg skiter på sig så fort han får öppet mål
Huddinge har förresten varit helt ok, Heinerö är ju grym, synd bara att Sundberg skiter på sig så fort han får öppet mål
Fyfan för den här serien. Den här matchen har verkligen visat vilken skitserie det är.
Asså, 9 raka matcher där vi tagit poäng och du har tappat tron? Hade du förväntat dig 56 raka wins?minalman skrev:Det finns två torsk mot oink och vik också mellan malmötorskarna. Jag har tappat tron.minalman skrev:Torsk här och två raka torsk mot malmö. Det här blir en jobbig vecka.

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
2-0. Knätacklarn sätter sista i öppen kasse.
Skrämmande trubbigt, DIF.
-
- Säsongskort: Ja
Ja, och vinner vi inte med 10-0 så är vi dåliga.captcash skrev:Asså, 9 raka matcher där vi tagit poäng och du har tappat tron? Hade du förväntat dig 56 raka wins?minalman skrev:Det finns två torsk mot oink och vik också mellan malmötorskarna. Jag har tappat tron.minalman skrev:Torsk här och två raka torsk mot malmö. Det här blir en jobbig vecka.
Avgå alla.
25/4-2025
Målsnåla Djurgårn..
Man kan tro att Lasse Falk är tillbaka i båset igen.Glory1 skrev:Målsnåla Djurgårn..
Helt sanslöst egentligen, vi har två mål på tre matcher så här långt, och fem poäng...
- minalman
- Säsongskort: Ja
Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 23/10 2013
Nej, men det är så knappt som vi tar poängen hela tiden, så hela skiten känns så skör. När det skiter sig snart så går all luft ur vår formballong.captcash skrev:Asså, 9 raka matcher där vi tagit poäng och du har tappat tron? Hade du förväntat dig 56 raka wins?minalman skrev:Det finns två torsk mot oink och vik också mellan malmötorskarna. Jag har tappat tron.minalman skrev:Torsk här och två raka torsk mot malmö. Det här blir en jobbig vecka.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Mm.. jag ser faktiskt det lite tvärtom, andra lag är tokfrusterade att de inte kan göra mål på oss och vi skapar värsta spöke för alla! Sen när vi väl hänger in 1:an så "ger de upp lite" för de vet hur jävligt det är att göra mål på oss!minalman skrev:Nej, men det är så knappt som vi tar poängen hela tiden, så hela skiten känns så skör. När det skiter sig snart så går all luft ur vår formballong.captcash skrev:Asså, 9 raka matcher där vi tagit poäng och du har tappat tron? Hade du förväntat dig 56 raka wins?minalman skrev:Det finns två torsk mot oink och vik också mellan malmötorskarna. Jag har tappat tron.minalman skrev:Torsk här och två raka torsk mot malmö. Det här blir en jobbig vecka.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Men jag håller absolut med att vi måste göra lite mer mål... detta kommer inte hålla i längden (att spela på 1-0 vinst, typ).