Jag tycker det är så dåligt av folk som bara går på fotboll och bara skiter i hockeyn.. Jag går på båda och det vet jag fler som gör.. Men LÅNGT ifrån alla gör det, är det för att hockeyn är så dyr? Näe, kan inte vara det.. JK hade ett jäkligt bra erbjudande förra året med billigt klack-kort!
DIF-Hockey skrev:Jag tycker det är så dåligt av folk som bara går på fotboll och bara skiter i hockeyn..
Du tror inte att det kan vara så att en del helt enkelt inte tycker att hockey är roligt? Går du även på boule, fäktning, konståkning och allt annat som utövas inom ramen för DIF? Om folk inte vill gå på ett visst arrangemang så får man väl göra det mer intressant istället för att gnälla på de som inte går dit.
Det förändrar fortfarande inte att man har fel fokus när man förklarar att det är dåligt gjort av den som gillar hockey men ändå bara går på fotboll. Frågan man borde ställa sig är istället varför en som gillar hockey ändå inte går på matcherna och fokusera på att lösa det problemet.
Jag går bara på hockeyn! :wink:
Tycker allsvenskan håller sån sketen kvalité att det inte är värt att ha nått säsongskort. Går max på ett derby per år.
började förra året.. gillar helt klart hockeyn bättre än fotbollen.. om min ekonomi håller blir det säsongskort till klacken, även om det känns riktigt tungt att behöva stå på "fel sida" och bara se DIF göra mål i "rätt mål" 1 period. Hoppas vi blir många i år så vi kan hålla ett bra tryck på matcherna. I år är det viktigare än nånsin!