Det här är för mig den matchen på säsongen som mest definerar vad skiten med HA är.
* Totalt ointressanta spelare i motståndarlaget.
* Det finns ingen gedigen historia mellan klubbarna som gör att man har några känslor för mötet.
* Trist arena
* Trist publik (den som är där).
* Matchen visas på S24
* Vi tar som mest 1p.
* E4 derby...
* ...komplett mörker
#87 skrev:Allt är så jävla skit med troja.. Dålig hall, dålig publik, tråkigt lag, tråkigt spel. Ta tre poäng och stick hem snabbare än snabbt.
Påminner om hur de Allsvenska lagen beskrev Borås de året vi skulle ner i HA, nu blev ju de nedflyttade så vi hann aldrig möta dem, men de lät typ såhär: "Borås har en ruggigt dålig ishall, man mår så dåligt, man vill bara dit, ta 3 poäng och hem igen illa kvickt!" Haha
Jag tror att jag har sett den isladan utifrån när jag varit i Borås för att kolla fotboll. Hade typ lika gärna kunnat vara ett fryshus för slakteriprodukter.
Den här matchen är så pissetråkig att jag aldrig i livet kommer betala för att se den på S24.
En bonde får hjärnsläpp och sänker två Boforsspelare, får dubbla matchstraff - lånar in in två nya SHL-lirare till en match mot topplag. Det är ju snyggt gjort.
Kan vi bara köra över det här soplaget för en gångs skull.
crike skrev:Det här är för mig den matchen på säsongen som mest definerar vad skiten med HA är.
* Totalt ointressanta spelare i motståndarlaget.
* Det finns ingen gedigen historia mellan klubbarna som gör att man har några känslor för mötet.
* Trist arena
* Trist publik (den som är där).
* Matchen visas på S24
* Vi tar som mest 1p.
* E4 derby...
* ...komplett mörker
Så, torsk med 3-2?
Håller med om varenda ord, men tror vi klarar ett 2-2 resultat.
sthlm19 skrev:En bonde får hjärnsläpp och sänker två Boforsspelare, får dubbla matchstraff - lånar in in två nya SHL-lirare till en match mot topplag. Det är ju snyggt gjort.
Det borde bli en regelförändring här.
Att man inte får låna in spelare från högre serie för att ersätta en avstängd spelare.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande. Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
sthlm19 skrev:En bonde får hjärnsläpp och sänker två Boforsspelare, får dubbla matchstraff - lånar in in två nya SHL-lirare till en match mot topplag. Det är ju snyggt gjort.
Att man inte får låna in spelare från högre serie för att ersätta en avstängd spelare.
Men herregud det är två medelmåttor dom lånat in. Vem fan bryr sig ens?
Spelar ingen roll vad dom har lånat in denna gång, det är principen.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande. Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Håller med, tycker vi lånar hem Wennberg och Åberg till nästa gång vi möter Karlskoga... de spelar säkert inte samma dag och har inget emot att hälsa på päronen en vända!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Håller med, tycker vi lånar hem Wennberg och Åberg till nästa gång vi möter Karlskoga... de spelar säkert inte samma dag och har inget emot att hälsa på päronen en vända!
Någon här som gnäller om lån och glömde gnälla förra säsongen när DIF lånade in spelare
Idag blir det seger. 5-1 Äntligen levererar Huddinge spelarna och Sam