Ja, stokastiskt spelscema med lite logik!fullmonty skrev:Nån mer än jag som tycker det är trist när det blir nästan 1 veckas uppehåll utan matcher jag som dessutom missa matchen i torsdags pga jobb.....abstinensen håller på att sätta in
Allsvenskan 2013/2014
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Allsvenskan 2013/2014
-
- Säsongskort: Ja
Vi ligger just nu ca 350 personer under förra årets snitt.
Vid samma tidpunkt?Túrin Turambar skrev:Vi ligger just nu ca 350 personer under förra årets snitt.
i
Kollade lite statistik nu och såg att vi är det snällaste laget i allsvenskan. Eller så är vi domarnas favoriter.
Minst utvisningsminuter iaf.
Såg också att både Jocke och Guter ligger för lågt i antal poäng i min mening. Fortsätter de i den här takten hamnar de bara på runt 30p och det är för dåligt tycker jag.
Känns som det som var pp1 när vi gick in i säsongen inte får ut lika mycket som i början på säsongen.
Hoppas det lossnar för "förstakedjan" igen!
Minst utvisningsminuter iaf.
Såg också att både Jocke och Guter ligger för lågt i antal poäng i min mening. Fortsätter de i den här takten hamnar de bara på runt 30p och det är för dåligt tycker jag.
Känns som det som var pp1 när vi gick in i säsongen inte får ut lika mycket som i början på säsongen.
Hoppas det lossnar för "förstakedjan" igen!
Ja det är ju bara ynka 120 poäng kvar att spela om, vi måste nog ta full pott om vi inte ska missa playoff helt och hållet!
- minalman
Allsvenskan 2013/2014
Målskillnaden är också nervös att läsa. Fem sämre än trean malmö och sju sämre än tvåan karlskoga. Vi befinner oss på ett sluttande plan.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Doyle
Ja, huvaligen...Vi får nog möta Haninge Anchors nästa säsong...Bara att förbereda sig...
-
Nej, det har du rätt i. Det är räknat gentemot slutsnittet. Jag kan räkna ut snittet vid samma tidpunkt förra året när jag har lite tid över, om någon skulle vara intresserad.isolerad skrev:Vid samma tidpunkt?Túrin Turambar skrev:Vi ligger just nu ca 350 personer under förra årets snitt.
-
- Jim Morrison
På tiden att någon satte ned foten mot dom där gnällande vidriga bönderna. Avskyr Karlskoga-gänget.Skidlöparn skrev:Verkar ha varit trevlig stämning i Bofors!
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 7694849.ab
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jag hinner inte se vad som händer i andraläget.. men första putten, pinsamt hur han slänger sig och verkligen förvärrar situationen. Matchens pris för bästa skådespelare!Jim Morrison skrev:På tiden att någon satte ned foten mot dom där gnällande vidriga bönderna. Avskyr Karlskoga-gänget.Skidlöparn skrev:Verkar ha varit trevlig stämning i Bofors!
Tydligen så crosscheckar han någon i fejset så tänderna ryker i andra sekvensen.ciirree skrev:Jag hinner inte se vad som händer i andraläget.. men första putten, pinsamt hur han slänger sig och verkligen förvärrar situationen. Matchens pris för bästa skådespelare!Jim Morrison skrev:På tiden att någon satte ned foten mot dom där gnällande vidriga bönderna. Avskyr Karlskoga-gänget.Skidlöparn skrev:Verkar ha varit trevlig stämning i Bofors!
Rätt skapligt att dra på sig 2 matchstraff i samma match i samma sekvens. När hände det senast?

Jag är inte arg, och inte besviken.
En ny Inzaghi i första läget. Han rör ju knappt killen som faller ner som en döende svan.Skidlöparn skrev:Verkar ha varit trevlig stämning i Bofors!
Det andra läget ser jag inte..
- diftobbe89
Ja, skit ska skit ha.
Det trevligaste va dock att se Netterbladt ta hand om Wessner.
Det trevligaste va dock att se Netterbladt ta hand om Wessner.
Spela fult