Att få skicka ner två av dessa lag och samtidigt gå upp slår ju nästan ett SM-Guld. En liten detalj är väl bara att vi ska ta oss till KS också...

AIK är jobbigt dock, sitter varje match och önskar att de ska bli slaktade men samtidigt vill jag ha dem i samma serie som oss för derby är fan derby! Mycket schitzofren känsla...Davva skrev:Vilken underbar syn och magiskt om det såg ut såhär inför sista omgången.![]()
Att få skicka ner två av dessa lag och samtidigt gå upp slår ju nästan ett SM-Guld. En liten detalj är väl bara att vi ska ta oss till KS också...
Det som är intressant i sammanhanget är hur stor sannolikheten är att samtliga tre bottenlag efter 14 matcher undviker kvalspel.Davva skrev:Vilken underbar syn och magiskt om det såg ut såhär inför sista omgången.![]()
fullmonty skrev:Nån mer än jag som tycker det är trist när det blir nästan 1 veckas uppehåll utan matcher jag som dessutom missa matchen i torsdags pga jobb.....abstinensen håller på att sätta in
Inte möta gnaget i KS tack! Fy fan det skulle jag inte palla...Davva skrev:Vilken underbar syn och magiskt om det såg ut såhär inför sista omgången.![]()
Tänker fan inte hoppas att de undviker kvalserien i alla fall. Vill att de ska förlora varje match.Zephyrox skrev:Inte möta gnaget i KS tack! Fy fan det skulle jag inte palla...Davva skrev:Vilken underbar syn och magiskt om det såg ut såhär inför sista omgången.![]()
gnaget förlorar på straffar.SirDIFalot skrev:Tänker fan inte hoppas att de undviker kvalserien i alla fall. Vill att de ska förlora varje match.Zephyrox skrev:Inte möta gnaget i KS tack! Fy fan det skulle jag inte palla...Davva skrev:Vilken underbar syn och magiskt om det såg ut såhär inför sista omgången.![]()
När gnihet möter HiV och FläskbergsKärringar då?minalman skrev:gnaget förlorar på straffar.SirDIFalot skrev:Tänker fan inte hoppas att de undviker kvalserien i alla fall. Vill att de ska förlora varje match.Zephyrox skrev:Inte möta gnaget i KS tack! Fy fan det skulle jag inte palla...Davva skrev:Vilken underbar syn och magiskt om det såg ut såhär inför sista omgången.![]()
hiv och fubk förlorar efter sextio.
OK?
Så här är det, har han sagt detta så ÄR det så...-daniel- skrev:Jag är såklart också imponerad över MIF's PP, grymt bra. Märks att de har fruktansvärt mycket självförtroende. Malmö känns som ett rätt komplett lag faktiskt. De har dock en akilleshäl och det är deras stora klumpiga backar; sätter man stor press på dem så får de det tungt.
Tycker faktiskt Tenute känns som en typisk medgångslirare. Självklart spets, med en grym speluppfattning samt riktigt vassa avslut men i övrigt lite som VIK's importer. Tror inte han höjer ett lag när det går sämre en period, känns inte riktigt som han har den karaktären. Tar också rätt mycket korkade utvisningar.
Ingen aning om vad ditt problem är, men jag rekommenderar ett läkarbesök.Caveman skrev:Så här är det, har han sagt detta så ÄR det så...-daniel- skrev:Jag är såklart också imponerad över MIF's PP, grymt bra. Märks att de har fruktansvärt mycket självförtroende. Malmö känns som ett rätt komplett lag faktiskt. De har dock en akilleshäl och det är deras stora klumpiga backar; sätter man stor press på dem så får de det tungt.
Tycker faktiskt Tenute känns som en typisk medgångslirare. Självklart spets, med en grym speluppfattning samt riktigt vassa avslut men i övrigt lite som VIK's importer. Tror inte han höjer ett lag när det går sämre en period, känns inte riktigt som han har den karaktären. Tar också rätt mycket korkade utvisningar.
Då kan de få vinna i förlängningarna.Axel_K skrev:När gnihet möter HiV och FläskbergsKärringar då?minalman skrev:gnaget förlorar på straffar.SirDIFalot skrev:Tänker fan inte hoppas att de undviker kvalserien i alla fall. Vill att de ska förlora varje match.Zephyrox skrev:Inte möta gnaget i KS tack! Fy fan det skulle jag inte palla...Davva skrev:Vilken underbar syn och magiskt om det såg ut såhär inför sista omgången.![]()
hiv och fubk förlorar efter sextio.
OK?
Förstår inte vad du försöker säga med dina senaste inlägg. Om det är någon här på forumet som inte kan acceptera eller ta till sig någon annans åsikt så är det väl du. Det är väl bara gå igenom dina senaste inlägg så ser du själv.Caveman skrev:Så här är det, har han sagt detta så ÄR det så...-daniel- skrev:Jag är såklart också imponerad över MIF's PP, grymt bra. Märks att de har fruktansvärt mycket självförtroende. Malmö känns som ett rätt komplett lag faktiskt. De har dock en akilleshäl och det är deras stora klumpiga backar; sätter man stor press på dem så får de det tungt.