SHL 13/14
Re: SHL 13/14
Hv är ju toktråkiga. De skulle aldrig ha över 5000 i HA.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Borde inte rimligtvis Disciplinnämnden granska Sören Perssons agerande? Avstängning och böter bör väl vara aktuellt även för domare?
Säg den glädje som varar
1. GnagStruten skrev:Vidrigaste laget ligger precis ovanför.1962FenderStrat skrev:Skönt att se dom två vidrigaste lagen i botten av tabellen
2. Löfbergs
3. Lule och HV 71
-
Linus Klasen har gjort 5p hittills i Luleå - AIK, och det är en period kvar. fyfan va sjukt.
-
Isabo skrev:1. GnagStruten skrev:Vidrigaste laget ligger precis ovanför.1962FenderStrat skrev:Skönt att se dom två vidrigaste lagen i botten av tabellen
2. Löfbergs
3. Lule och HV 71
Precis den ordningen ja. Men jag byter nog Leksand mot Fuleå.
Jag måste säga att jag helt glömde Leksand. De ska komma som tvåa i listan. Ville väl helt enkelt förtränga att de ens existerar.1962FenderStrat skrev:Isabo skrev:1. GnagStruten skrev:Vidrigaste laget ligger precis ovanför.1962FenderStrat skrev:Skönt att se dom två vidrigaste lagen i botten av tabellen
2. Löfbergs
3. Lule och HV 71
-
Isabo skrev:Jag måste säga att jag helt glömde Leksand. De ska komma som tvåa i listan. Ville väl helt enkelt förtränga att de ens existerar.1962FenderStrat skrev:Isabo skrev:1. GnagStruten skrev:Vidrigaste laget ligger precis ovanför.1962FenderStrat skrev:Skönt att se dom två vidrigaste lagen i botten av tabellen
2. Löfbergs
3. Lule och HV 71
Ett vidrigt lag, sannerligen.
-
- Säsongskort: Ja
Vafan, enligt råttpolare så ventileras det redan om förödmjukelsen i vår när de blir överkörda av oss i KS. Många konkar hellre 
Tror det i slutändan blir Hiv och gnägget och att båda ryker.

Tror det i slutändan blir Hiv och gnägget och att båda ryker.
25/4-2025
Det förklarar isf lite grann de dåliga publiksiffrorna... Man vill se till att man konkarförevigtdjurgården skrev:Många konkar hellre

läser att HV ska värvat typ 3 spelare att högsta klass för och klättra, uppenbarligen inte JJ som är sportchef där
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Kanske beror på att hiv har/hade bättre ekonomi än oss!Nyberabb skrev:läser att HV ska värvat typ 3 spelare att högsta klass för och klättra, uppenbarligen inte JJ som är sportchef där
Sv: Re: SHL 13/14
Jo, men det hade fortfarande varit billigare att värva än att åka urDIFtorped skrev:Kanske beror på att hiv har/hade bättre ekonomi än oss!Nyberabb skrev:läser att HV ska värvat typ 3 spelare att högsta klass för och klättra, uppenbarligen inte JJ som är sportchef där
Skickat från min gamla sega Sony Ericsson Arc
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
- SirDIFalot
Re: Sv: Re: SHL 13/14
Lätt att säga nu. Klart det är svårt att värva om man inte har några pengar.Nyberabb skrev:Jo, men det hade fortfarande varit billigare att värva än att åka urDIFtorped skrev:Kanske beror på att hiv har/hade bättre ekonomi än oss!Nyberabb skrev:läser att HV ska värvat typ 3 spelare att högsta klass för och klättra, uppenbarligen inte JJ som är sportchef där
Skickat från min gamla sega Sony Ericsson Arc
Expert.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Re: Sv: Re: SHL 13/14
Problemet är ju om man värvar och åker ur iallafall. Då sitter man verkligen i skiten.Nyberabb skrev:Jo, men det hade fortfarande varit billigare att värva än att åka urDIFtorped skrev:Kanske beror på att hiv har/hade bättre ekonomi än oss!Nyberabb skrev:läser att HV ska värvat typ 3 spelare att högsta klass för och klättra, uppenbarligen inte JJ som är sportchef där
Avskaffa tre mot tre.
- -daniel-
Jag börjar verkligen undra om HV grejar det här. Sådana här matcher där man slås tillbaka till ruta ett igen efter en efterlängtad vinstmatch tär något fruktansvärt på självförtroendet. Det liknar väl DIF's fantastiska 11/12 säsong väldigt, väldigt mycket hittills faktiskt. Fast en klart sämre start än vad vi hade då.
EDIT: alltså 1-5 mot SAIK på hemmaplan.
EDIT: alltså 1-5 mot SAIK på hemmaplan.