Djurgårdens IF - Rögle BK 17/10 2013
Re: Djurgårdens IF - Rögle BK 17/10 2013
Nu förstår jag hur det måste ha varit att möta oss förra året med Pickard i målet, han simmar ju mer än Frölander, den gode Maxwell..
Det är verkligen helt sjukt, han har släppt två helt solklara nu på slutet.Jim Morrison skrev:Men hur i helvete kan vi INTE få powerplay? VAD FAN?!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Och Zabel kommer med ännu en fullständigt HJÄRNDÖD timeout...
Fan va skönt 

Sv: Djurgårdens IF - Rögle BK 17/10 2013
Avgå zabel :*)
Skickat från min LT15i via Tapatalk 2
Skickat från min LT15i via Tapatalk 2
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
-
- Jim Morrison
Alltså, jag vill verkligen inte vara den som är den, men domarna har gång på gång släppt helt SOLKLARA utvisningar i den tredje perioden. Varenda lag tillåts spela ryggsäckshockey. Alltså det är bland det värsta jag sett dom här matcherna.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Åh herregud, att det ska behöva vara såhär nervöst..
ÅH EN SÅDAN HÄRLIG DAG!
Precis som tidigare, en väldigt bra och jämn insats. Vi har inget blixtrande anfallsspel, men vi känns så otroligt säkra i vårt spel.
Härliga DIF!
Precis som tidigare, en väldigt bra och jämn insats. Vi har inget blixtrande anfallsspel, men vi känns så otroligt säkra i vårt spel.
Härliga DIF!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Bra kämpat Ottinger.
- DIFference
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Jim Morrison
Ja ja, nu ligger vi tvåa i tabellen. Sparka Zabel.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Sett ut så varenda match när vi ligger i ledning under 3:e perioden. Domarna är dödsförskräckta och vägrar blåsa för någonting.Jim Morrison skrev:Alltså, jag vill verkligen inte vara den som är den, men domarna har gång på gång släppt helt SOLKLARA utvisningar i den tredje perioden. Varenda lag tillåts spela ryggsäckshockey. Alltså det är bland det värsta jag sett dom här matcherna.
Fy fan va skönt... Kände ta mig fan min egen puls här i soffan i slutet. BOOM, BOOM, BOOM! Kan inte vara bra för pumpen det här.
Men ack så skön seger! Sötma!!!
Åhh, en sådan härlig dag!

Men ack så skön seger! Sötma!!!
Åhh, en sådan härlig dag!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem

Idag

Trots få mål, tack, riktig tack för våra 3P! Tack!