Vikas skrev:Lägg pengarna på en ny coach istället.
Tycker du det på allvar? Om det finns folk som verkligen tycker så vore det intressant med ett längre argument om varför. För jag har svårt att ha någon förståelse för det.
Speciellt att det är något man slänger ur sig efter en match där vi fullständigt dominerat men möter en storspelande målvakter och SPELARNA inte sätter sina chanser. Skillnad om vi åkte upp till Haparanda och inte fick låna pucken..
Zabel är en hyfsad coach. Det är just det som är problemet.
Man går inte upp med en hyfsad coach. Det krävs en riktigt bra sådan. För mig fungerar Zabel bra i medgång, men kan inte få igång spelarna i motgång och blir själv lika nervös som spelarna när det börjar dra ihop sig. Det är ingen tillfällighet att vi backar hem och spelar på ledning i princip varje match där vi leder inför 3:e, är garanterat på instruktion.
-daniel- skrev:Det sitter ju så jävla solklart i psyket hos spelarna att vi tidigare tappat ledningar. Måste väl ändå den minst opsykologiska idioten inse?
-daniel- skrev:Det sitter ju så jävla solklart i psyket hos spelarna att vi tidigare tappat ledningar. Måste väl ändå den minst opsykologiska idioten inse?
Nej, det är att vi förlorar den fysiska kampen.
Just ja, glömde det.
Haha, stil och klass är inte direkt synonymt med era nicks nu för tiden. Men det är säkert inget som berör någon av er speciellt mycket.
Nej, det är att vi förlorar den fysiska kampen.
Just ja, glömde det.
Haha, stil och klass är inte direkt synonymt med era nicks nu för tiden. Men det är säkert inget som berör någon av er speciellt mycket.
Hur menar du nu? Anpassar ju bara mig efter din nivå.
432000 (kommer inte ihåg på hundralappen)
Grymt bra jobbat DH
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman