I sådana fall måste personen som kommit på "pushen" vara från Göteborg.
Exakt. Jag uppskattar lite mer varierade haussar inför matcherna. Ser inget "fel" med den som finns för tillfället.Isabo skrev:Så man ska gissa sig fram här alltså?
"Torsdag 19:00" och så en blå bakgrund som jag först nu ser är ett blått tyg.
"Varje torsdag 19:00 har vi virkningskurs, i morgon virkar vi med blått garn"![]()
Nej, man hajar att det handlar om nästa hemmamatch med tanke på vilken sida man är inne på. Sen att man inte får veta vilka vi möter kanske är nån hint om att det inte spelar någon roll vilka vi möter, det räcker att man är där. Sen det där med blå tröjor är ju inget som påverkar om folk går på matchen eller inte så om man missar den hinten så gör det ju inget
Det kanske är DIF som bojkottar oss?antti-pekka skrev:Nedsläpp om sju timmar i Karlskrona och just nu finns det noll rader om matchen på hemsidan. Det finns inte ens en matchtråd här på forumet.
Det är stängda träningar och har varit så många år. Som ensam galning kan man säkert deala till sig att komma in men tvivlar på att DIF kommer släppa in flertalet konsumenter på en träning. 1. Inga kiosker är öppna. Svårt att dra in cash 2. Man måste ha OVs för att kunna ta hand om folkmassan vid eventuellt upplopp.minalman skrev:Gå ut med var och när laget tränar närmaste tiden så att man kan komma och stötta (jag sjunger sällan som sittplatsare, men kan försöka nu om vi blir några till).
Eftersom det är långt till nästa match så kan de göra ett undantag nu, för åtminstone ett träningstillfälle. "Manifestationsträniningen".android skrev:Det är stängda träningar och har varit så många år. Som ensam galning kan man säkert deala till sig att komma in men tvivlar på att DIF kommer släppa in flertalet konsumenter på en träning. 1. Inga kiosker är öppna. Svårt att dra in cash 2. Man måste ha OVs för att kunna ta hand om folkmassan vid eventuellt upplopp.minalman skrev:Gå ut med var och när laget tränar närmaste tiden så att man kan komma och stötta (jag sjunger sällan som sittplatsare, men kan försöka nu om vi blir några till).
Kollade aldrig på dawsons creek. Någon som vet om det där är riktig gråt? Otroligt i såfall.Magnutz skrev:
Ta det lugnt. Matchtråd är uppe.
Vi har alltid haft öppna träningar tidigare. Anledningen till att det inte är möjligt nu är AEG:s övertagande vilket har inneburit strängare säkerhetsrutiner som även vi har tvingats anpassa vår verksamhet efter. Om vi fick önska skulle alla träningar vara öppna för supportrar.minalman skrev:Eftersom det är långt till nästa match så kan de göra ett undantag nu, för åtminstone ett träningstillfälle. "Manifestationsträniningen".android skrev:Det är stängda träningar och har varit så många år. Som ensam galning kan man säkert deala till sig att komma in men tvivlar på att DIF kommer släppa in flertalet konsumenter på en träning. 1. Inga kiosker är öppna. Svårt att dra in cash 2. Man måste ha OVs för att kunna ta hand om folkmassan vid eventuellt upplopp.minalman skrev:Gå ut med var och när laget tränar närmaste tiden så att man kan komma och stötta (jag sjunger sällan som sittplatsare, men kan försöka nu om vi blir några till).
I helgen tränar väl laget i Mälarhöjden? Där har AEG inte mycket att säga till om. Glöm inte långkalsongerna!Jimmy Peterson skrev:Vi har alltid haft öppna träningar tidigare. Anledningen till att det inte är möjligt nu är AEG:s övertagande vilket har inneburit strängare säkerhetsrutiner som även vi har tvingats anpassa vår verksamhet efter. Om vi fick önska skulle alla träningar vara öppna för supportrar.minalman skrev:Eftersom det är långt till nästa match så kan de göra ett undantag nu, för åtminstone ett träningstillfälle. "Manifestationsträniningen".android skrev:Det är stängda träningar och har varit så många år. Som ensam galning kan man säkert deala till sig att komma in men tvivlar på att DIF kommer släppa in flertalet konsumenter på en träning. 1. Inga kiosker är öppna. Svårt att dra in cash 2. Man måste ha OVs för att kunna ta hand om folkmassan vid eventuellt upplopp.minalman skrev:Gå ut med var och när laget tränar närmaste tiden så att man kan komma och stötta (jag sjunger sällan som sittplatsare, men kan försöka nu om vi blir några till).
Vid speciella tillfällen kan vi självklart lösa det men varje dag är omöjligt då vi måste vara på plats för att släppa in folk. Detta är självfallet ett sånt speciellt tillfälle.