Asplöven HC - Djurgårdens IF 15/10 2013
Sv: Asplöven HC - Djurgårdens IF 15/10 2013
Falk håller inte, när man är Norell tillbaka, han vågade åtminstone gå in på kropp
Skickat från min LT15i via Tapatalk 2
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Re: Asplöven HC - Djurgårdens IF 15/10 2013
Eller så vet Asplöven detta och sätter minst 2 av 3, DIF vill dribbla och missar alla! Tragiskt!Edin skrev:Med tanke på isens skick så finns det ju en överhängande risk att det blir typ 300 straffar.
Sa redan i första minutrarna att det behövdes en time out! Och så kommer målet. Blir så trött, och nu blir det förlust efter straffar
RÖTT FÖR BLODET GENOM HJÄRTA OCH VEN
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Lugna.Allsvenskan är så pass dålig i år att topp 3 inte är någon som helst fara att missa.
Frågan är hur någon ska kunna göra mål på straff, jag menar 1 - 1 efter 60 min...
/Niclas
/Niclas
Sv: Re: Asplöven HC - Djurgårdens IF 15/10 2013
Och så slår vi inte asplövenBoeman skrev:Lugna.Allsvenskan är så pass dålig i år att topp 3 inte är någon som helst fara att missa.
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Det absolut suraste av allt är att behöva kissa på alla tusenlappar det kostar att åka upp till Svappavara.. bara för att tappa pinnar mot .. vad det nu är för något.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Det känns surt just nu, men vi måste komma ihåg hur ungt och orutinerat vårt lag är. De växer för varje match, vi tar ju poäng i varje match nästan. Det är starkt bara det.
De HAR alltså en ismaskin?!
Jag gissar på detta. Johner lägger straff och försöker med sin skottfint. Det går åt helvete.
Saviano försöker med sin backhandstraff, det går åt helvete. Sören försöker mellan benen, det går åt helvete. Random bonde lyckas med sin skitstraff och dom får 2 p.
Saviano försöker med sin backhandstraff, det går åt helvete. Sören försöker mellan benen, det går åt helvete. Random bonde lyckas med sin skitstraff och dom får 2 p.
Sen har inte allt klickat idag heller, vi har haft 5 PP (tror jag) och inte en enda har suttit.. men i BP, där går det!
Alla här inne på forumet vet att om vi leder med uddamålet innan 3e perren, då blir det X eller förlust.. konstigt att de inte verkar vilja göra något åt saken, det är ju samma mönster rakt igenom!
Alla här inne på forumet vet att om vi leder med uddamålet innan 3e perren, då blir det X eller förlust.. konstigt att de inte verkar vilja göra något åt saken, det är ju samma mönster rakt igenom!
Tre renar och ett oljefat på spark.Isabo skrev:De HAR alltså en ismaskin?!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skyfflarna var upptagnaIsabo skrev:De HAR alltså en ismaskin?!

Hahaha detta låter väldigt troligt.daaviid skrev:Jag gissar på detta. Johner lägger straff och försöker med sin skottfint. Det går åt helvete.