ciirree skrev:Enligt Swestats så spelar Heinerö back idag, bredvid Philip Holm, i kedja Kalin-Sundberg-Krüger. Spännande!
Det betyder att han är 13:e forward. Ibland hamnar extraspelarna som fjärde backpar där.
Märkligt dock. Tycker inte han förtjänat en petning överhuvudtaget. Påminner om när Åberg blev petad ifjol precis när han hade kommit igång och var som hetast.
ciirree skrev:Enligt Swestats så spelar Heinerö back idag, bredvid Philip Holm, i kedja Kalin-Sundberg-Krüger. Spännande!
Det betyder att han är 13:e forward. Ibland hamnar extraspelarna som fjärde backpar där.
Märkligt dock. Tycker inte han förtjänat en petning överhuvudtaget. Påminner om när Åberg blev petad ifjol precis när han hade kommit igång och var som hetast.
Jaha, haha så fel det kan bli!
Ja verkligen. Efter Heinerös prestationer i dessa två matcher då Sörensen varit borta så tycker jag Kalin kunde vara 13e isåfall.
Axel_K skrev:Lidström har varit inne på tre baklängesmål och tre mål framåt. Varför peta honom?
Seriöst, kolla hur han spelar i år och tänk inte på hur han spelade ifjol. Han spelar mycket bättre i år.
Måste hålla med dig, Lidström har garanterat inte gjort bort sig i år.
Till skillnad från förra året, så tycker jag att han tar många kloka och enkla beslut under matcherna.
Tror att med lite mer självförtroende så kommer han att växa under säsongen.
Luktar......fisk (torsk närmare bestämt).
Men enligt DIF-logiken gör vi en usel plattmatch spelmässigt, men snor iaf med oss minst 2p hem till civilisationen
Tätt efter Almtuna-DIF, DIF-Almtuna är mötet med ApLöken HC precis så brutalt osexig som det låter.
Serie B tycker jag klingar bättre faktiskt.
har nån fler än jag lagg viaplay, Eller är det kylan?
Det ser ut som Forsberg fastnat, ser lite stel ut..
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2013-10-15 18:02:01, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Lee Harvey Oswald skrev:Luktar......fisk (torsk närmare bestämt).
Men enligt DIF-logiken gör vi en usel plattmatch spelmässigt, men snor iaf med oss minst 2p hem till civilisationen
Tätt efter Almtuna-DIF, DIF-Almtuna är mötet med ApLöken HC precis så brutalt osexig som det låter.
Serie B tycker jag klingar bättre faktiskt.
har nån fler än jag lagg viaplay, Eller är det kylan?
Det ser ut som Forsberg fastnat, ser lite stel ut..
Jag tycker tvärtom att Asplöven åtminstone är ganska exotiskt, speciellt om man jämför med Almtuna, som är så totalt malplacerat i en stad med 100k invånare och bara 7 m,il från Stockholm dessutom, hade de kommit från typ hälsinglands landsbygd eller nåt hade det känts mer rimligt med en sån skitarena och ett sånt skitlag.