Södertälje SK - Djurgårdens IF 9/10 2013
Re: Södertälje SK - Djurgårdens IF 9/10 2013
Kentta tack för laguppställningar!
Ska bli intressant att se Johner i "första" kedjan. Samt att Heinerö får lyftas upp ett snäpp. Tycker han har spelat bäst i Huddinge kedjan.
Ska bli intressant att se Johner i "första" kedjan. Samt att Heinerö får lyftas upp ett snäpp. Tycker han har spelat bäst i Huddinge kedjan.
Verkligen, Heinerö ser riktigt intressant ut.Rix skrev:Kentta tack för laguppställningar!
Tror förövrigt att vi får stryk här, Lundström är riktigt bra i kassen. 2-0 tälje.
Dröjer nog ett tag innan Idoff får stå igen efter sista klavertrampet och 3 insläppta på tre skott mot Björklöven.#87 skrev:Verkligen, Heinerö ser riktigt intressant ut.Rix skrev:Kentta tack för laguppställningar!
Tror förövrigt att vi får stryk här, Lundström är riktigt bra i kassen. 2-0 tälje.
48,21 i GAA är nog nära bottenrekordet för en match.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
nån mer än jag som tycker att difhockey.se är lite dåliga på att få ut info om matchen?
Du menar att man ska locka folk till Södertäljes hemmamatch?Marty skrev:nån mer än jag som tycker att difhockey.se är lite dåliga på att få ut info om matchen?
Menar mer att dom kunde haft nån inför-artikel om matchen...Isabo skrev:Du menar att man ska locka folk till Södertäljes hemmamatch?Marty skrev:nån mer än jag som tycker att difhockey.se är lite dåliga på att få ut info om matchen?
Marty skrev:Menar mer att dom kunde haft nån inför-artikel om matchen...Isabo skrev:Du menar att man ska locka folk till Södertäljes hemmamatch?Marty skrev:nån mer än jag som tycker att difhockey.se är lite dåliga på att få ut info om matchen?
Ah, du menar så. Ja det enda jag ser är en intervju med Falk inför matchen.
Senast vi vann borta mot SSK var iaf 28 december 2010, i Elitserien.-daniel- skrev:I åtminstone 60-65% av fallen jag varit i Tälje (ganska många år nu sen jag missade en match där på plats...tror ja iaf) så har vi åkt ifrån arenan med poängtapp. Ofta 0 pinnar med oss hem känns det som. Vore skoj att ta fram statistik på frågan men orkar inte nu.
Tror det blir jävligt tufft imorgon. Trender är alltid till för att brytas, och nu har vi vunnit 3 matcher. SSK torskade senast på hemmaplan. Ja ni fattar.
EDIT: Det enda som talar för 3 pinnar är att jag INTE kommer befinna på plats imorgon.
Var det inte då SSK sköt en puck som faktiskt gick i mål, men genom nätet, och ingen märkte det?Isabo skrev: Senast vi vann borta mot SSK var iaf 28 december 2010, i Elitserien.
Ingen aning, kan det mycket väl ha varit. 2-1 blev det iaf.Kentta skrev:Var det inte då SSK sköt en puck som faktiskt gick i mål, men genom nätet, och ingen märkte det?Isabo skrev: Senast vi vann borta mot SSK var iaf 28 december 2010, i Elitserien.
Intressant att se Heinerö där och Johner i "första"Kentta skrev:
3rd Line
15. Saviano, Steve
61. Ljungh, Markus
21. Heinerö, Nicklas
2nd Line
44. Guter, Mattias
10. Eriksson, Joakim
83. Johner, Dustin

Ps. Snyggt att du har mitt skrivfel som citatt, haha. Klart att alla Sams mål har gått på mål

Haha vilket jävla markeringsspel i dedär bytet
- Lee Harvey Oswald
Som vanligt, motståndarna slipper skapa lägen i anfallszon, det fixar DIF åt dom
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Är det bara jag som tycker att Ahlén har en otroligt udda och flack åkstil? Han ser inte ut att bry sig särskilt mycket när han glider runt.
(Jag tycker om honom, så inte kritik)
(Jag tycker om honom, så inte kritik)
25/4-2025