Hata aik
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hata aik
Jag tror att jag hellre skitar ner leksand i KS i vår än att möta ett derbytaggat gnaget. Dem tar vi och förnedrar i Globenderbyn nästa sässe.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Re: Hata aik
Så roligt att alla på morsans sida i släkten mer eller mindre är gnagar jävlar... O ska komma med kommentarer när vi har över 7000 på läktaren och dem inte lyckas få över 5000 i jippo match 

"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
- minalman
Hata aik
Jag var i Globen Centrum mellan 17 och 19 idag i affärsangelägenheter. Det märktes ingenting att det var hemmamatch för gnaget i SHitLigan denna kväll, för det var ju helt folktomt. Gnagarna kanske åker direkt från sina råtthål till entrén på Hovet, vad vet jag, för i Globenområdet var det dött.
Vi har ju redan konstaterat att de inte hittar dit på egen hand.minalman skrev:Jag var i Globen Centrum mellan 17 och 19 idag i affärsangelägenheter. Det märktes ingenting att det var hemmamatch för gnaget i SHitLigan denna kväll, för det var ju helt folktomt. Gnagarna kanske åker direkt från sina råtthål till entrén på Hovet, vad vet jag, för i Globenområdet var det dött.

- -daniel-
Alltså..stor humor. Hur många är det på Solna matchen egentligen? Låter som max 2000 på plats.
Aik kanske också skulle börja dela ut lite mobiler...?
Förslagsvis:

Förslagsvis:

- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Wennberg gör sitt andra mål mot aik. Fan vad jag skulle vilja ha haft honom kvar, men han tror väl över atlanten snart.
Avskaffa tre mot tre.
- minalman
Hata aik
Eller en sån här:-daniel- skrev:Alltså..stor humor. Hur många är det på Solna matchen egentligen? Låter som max 2000 på plats.
Förslagsvis:

minalman skrev:Eller en sån här:-daniel- skrev:Alltså..stor humor. Hur många är det på Solna matchen egentligen? Låter som max 2000 på plats.
Förslagsvis:
Hahaha!
- -daniel-
3603 på plats. Yeah right. Inte en jävla chans!
-
...men även om det vore så, så vore det pinsamt dåligt.-daniel- skrev:3603 på plats. Yeah right. Inte en jävla chans!
- -daniel-
Ja det är skandalöst praktuselt faktiskt.Metal Machine skrev:...men även om det vore så, så vore det pinsamt dåligt.-daniel- skrev:3603 på plats. Yeah right. Inte en jävla chans!
En bra grej med att han lämna är att han kan sänka gnaget iaf. Kanske inte så svårt iofs.Mattias_87 skrev:Wennberg gör sitt andra mål mot aik. Fan vad jag skulle vilja ha haft honom kvar, men han tror väl över atlanten snart.
- SirDIFalot
Dock inte omöjligt att det är antalet sålda plåtar. Vilket är det man redovisar i hockeyn. Till skillnad från i fotbollen.-daniel- skrev:3603 på plats. Yeah right. Inte en jävla chans!
Expert.
Sålde de nån biljett utöver säsongsplåt isf?SirDIFalot skrev:Dock inte omöjligt att det är antalet sålda plåtar. Vilket är det man redovisar i hockeyn. Till skillnad från i fotbollen.-daniel- skrev:3603 på plats. Yeah right. Inte en jävla chans!
- SirDIFalot
Vet inte vad deras officiella antal sålda säsongskort är.mb81 skrev:Sålde de nån biljett utöver säsongsplåt isf?SirDIFalot skrev:Dock inte omöjligt att det är antalet sålda plåtar. Vilket är det man redovisar i hockeyn. Till skillnad från i fotbollen.-daniel- skrev:3603 på plats. Yeah right. Inte en jävla chans!
Expert.