Hur funkar grejen med legendarmatchen? Vilken typ av biljett köper man för att vara med på isen? Tycker inte det står så tydligt utskrivet hur hela den grejen funkar, det hade ju varit grymt att få lira på hovet. Men det kanske bara är livstidsmedlemmar med förköpta säsongskort till år 2083 som får vara med?nevyn skrev:Yes, var där i lördags. Nu har man fått ett provåk av nya grillorna innan legendarmatchen 5/10 i alla fall.
Frågetråden
Re: Frågetråden
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Re: Frågetråden
Kolla vår sida http://djurgardshjalpen.com/ alt vår Facebook.Du kan även maila in intresse till info@djurgardshjalpen.com.Davva skrev:Hur funkar grejen med legendarmatchen? Vilken typ av biljett köper man för att vara med på isen? Tycker inte det står så tydligt utskrivet hur hela den grejen funkar, det hade ju varit grymt att få lira på hovet. Men det kanske bara är livstidsmedlemmar med förköpta säsongskort till år 2083 som får vara med?nevyn skrev:Yes, var där i lördags. Nu har man fått ett provåk av nya grillorna innan legendarmatchen 5/10 i alla fall.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Re: Sv: Re: Frågetråden
Är sjukt taggad för lördagen!BaronVonDif skrev:Kolla vår sida http://djurgardshjalpen.com/ alt vår Facebook.Du kan även maila in intresse till info@djurgardshjalpen.com.Davva skrev:Hur funkar grejen med legendarmatchen? Vilken typ av biljett köper man för att vara med på isen? Tycker inte det står så tydligt utskrivet hur hela den grejen funkar, det hade ju varit grymt att få lira på hovet. Men det kanske bara är livstidsmedlemmar med förköpta säsongskort till år 2083 som får vara med?nevyn skrev:Yes, var där i lördags. Nu har man fått ett provåk av nya grillorna innan legendarmatchen 5/10 i alla fall.

- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Har Djurgården Hockey lagt ner sin verksamhet efter lördagen? Sjukligt tyst på alla fronter. Vore roligt att få någon slags uppdatering på läget i truppen (hur är det med Sörensen?).
Gå på matchen - Kasta in en telefon vid ett horribelt domslut.
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Eh.. är det med hjälp av gratistelefoner vi ska locka publik?android skrev:vad är detta?
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
- -daniel-
Uppenbarligen någon sponsorsgrej som Djurgården Hockey tyckte var värt att slänga in för att om möjligt dra ett par extra vilsna själar till matchen. Tror inte någon år 2013 blir lockad av en gammal GSM-lur (från sen Jura eller tidig Krita-period möjligtvis), dock.Zephyrox skrev:
Eh.. är det med hjälp av gratistelefoner vi ska locka publik?
- Sudden
Herregud, försök att få tillbaka stommen i klacken istället för detta TRAMS, DIF Hockey måste fan skärpa sig och det NU! Luktar konstgjord andning...
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Sluta gnäll nu för fan!
Det kan ha varit som så att DIF frågat sponsorerna "kan ni tänka er att skänka något?" Dom säger "ni kan få ett gäng telefoner".
Vad fan är då felet med det?
Inget!
Kom nu inte och säg att dom borde fokusera på att få tillbaka UCS m.fl. för det här har inte ens med det att göra. Visst DIF hoppas säkert på att locka till sig någon marginalare, allt annat vore ju dumt att tro men ni tror väl inte på fullaste allvar att DIF förväntar sig att publiksnittet går upp på 8k efter detta och att det är som Järnkaminernas-dag varje dag?
Det kan ha varit som så att DIF frågat sponsorerna "kan ni tänka er att skänka något?" Dom säger "ni kan få ett gäng telefoner".
Vad fan är då felet med det?
Inget!
Kom nu inte och säg att dom borde fokusera på att få tillbaka UCS m.fl. för det här har inte ens med det att göra. Visst DIF hoppas säkert på att locka till sig någon marginalare, allt annat vore ju dumt att tro men ni tror väl inte på fullaste allvar att DIF förväntar sig att publiksnittet går upp på 8k efter detta och att det är som Järnkaminernas-dag varje dag?
- BaronVonDif
Sv: Re: Frågetråden
Hela Karlskrona kommer om det finns gratis GSM-lurar!-daniel- skrev:Uppenbarligen någon sponsorsgrej som Djurgården Hockey tyckte var värt att slänga in för att om möjligt dra ett par extra vilsna själar till matchen. Tror inte någon år 2013 blir lockad av en gammal GSM-lur (från sen Jura eller tidig Krita-period möjligtvis), dock.Zephyrox skrev:
Eh.. är det med hjälp av gratistelefoner vi ska locka publik?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
Ang Karlskrona-matchen nu på fredag: finns det några bra ställen nära hovet som visar fotbollsmatchen på storbild?
En Arena bör väl rimligtvis sända?Davva skrev:Ang Karlskrona-matchen nu på fredag: finns det några bra ställen nära hovet som visar fotbollsmatchen på storbild?
Hade själv tänkt gå dit. Har dock svärföräldrarna med mig och vet inte hur uppskattat det hade varit att komma med khkare dit.
Vid vinst hade det kanske funkat.

Haha, alltså..........Sudden skrev:Herregud, försök att få tillbaka stommen i klacken istället för detta TRAMS, DIF Hockey måste fan skärpa sig och det NU! Luktar konstgjord andning...
För mig spelar det här telefon-jippot varken till eller från. Det jag tycker är väldigt kul att se att man försöker lite nya, olika infallsvinklar för att både locka och att engagera publiken. Detta är ytterligare ett i ledet. Några försök kanske är bättre än andra, men hur det än går beundrar jag kreativiteten. Hoppas kanslit fortsätter såhär!