Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Davva
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av Davva »

nevyn skrev:Yes, var där i lördags. Nu har man fått ett provåk av nya grillorna innan legendarmatchen 5/10 i alla fall.
Hur funkar grejen med legendarmatchen? Vilken typ av biljett köper man för att vara med på isen? Tycker inte det står så tydligt utskrivet hur hela den grejen funkar, det hade ju varit grymt att få lira på hovet. Men det kanske bara är livstidsmedlemmar med förköpta säsongskort till år 2083 som får vara med?
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Sv: Re: Frågetråden

Inlägg av BaronVonDif »

Davva skrev:
nevyn skrev:Yes, var där i lördags. Nu har man fått ett provåk av nya grillorna innan legendarmatchen 5/10 i alla fall.
Hur funkar grejen med legendarmatchen? Vilken typ av biljett köper man för att vara med på isen? Tycker inte det står så tydligt utskrivet hur hela den grejen funkar, det hade ju varit grymt att få lira på hovet. Men det kanske bara är livstidsmedlemmar med förköpta säsongskort till år 2083 som får vara med?
Kolla vår sida http://djurgardshjalpen.com/ alt vår Facebook.Du kan även maila in intresse till info@djurgardshjalpen.com.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
nevyn

Re: Sv: Re: Frågetråden

Inlägg av nevyn »

BaronVonDif skrev:
Davva skrev:
Kolla vår sida http://djurgardshjalpen.com/ alt vår Facebook.Du kan även maila in intresse till info@djurgardshjalpen.com.
Är sjukt taggad för lördagen! :-)
Användarvisningsbild
-daniel-
Säsongskort: Ja

Inlägg av -daniel- »

Har Djurgården Hockey lagt ner sin verksamhet efter lördagen? Sjukligt tyst på alla fronter. Vore roligt att få någon slags uppdatering på läget i truppen (hur är det med Sörensen?).
Användarvisningsbild
android

Frågetråden

Inlägg av android »

Bild vad är detta?
Född till sportchef.
litto

Inlägg av litto »

Gå på matchen - Kasta in en telefon vid ett horribelt domslut.
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Användarvisningsbild
Zephyrox

Inlägg av Zephyrox »

android skrev:Bild vad är detta?
Eh.. är det med hjälp av gratistelefoner vi ska locka publik?
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Zephyrox skrev:
Uppenbarligen någon sponsorsgrej som Djurgården Hockey tyckte var värt att slänga in för att om möjligt dra ett par extra vilsna själar till matchen. Tror inte någon år 2013 blir lockad av en gammal GSM-lur (från sen Jura eller tidig Krita-period möjligtvis), dock.
Användarvisningsbild
Sudden

Inlägg av Sudden »

Herregud, försök att få tillbaka stommen i klacken istället för detta TRAMS, DIF Hockey måste fan skärpa sig och det NU! Luktar konstgjord andning...
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Användarvisningsbild
crike

Inlägg av crike »

Sluta gnäll nu för fan!

Det kan ha varit som så att DIF frågat sponsorerna "kan ni tänka er att skänka något?" Dom säger "ni kan få ett gäng telefoner".
Vad fan är då felet med det?

Inget!

Kom nu inte och säg att dom borde fokusera på att få tillbaka UCS m.fl. för det här har inte ens med det att göra. Visst DIF hoppas säkert på att locka till sig någon marginalare, allt annat vore ju dumt att tro men ni tror väl inte på fullaste allvar att DIF förväntar sig att publiksnittet går upp på 8k efter detta och att det är som Järnkaminernas-dag varje dag?
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Sv: Re: Frågetråden

Inlägg av BaronVonDif »

-daniel- skrev:
Zephyrox skrev:
Uppenbarligen någon sponsorsgrej som Djurgården Hockey tyckte var värt att slänga in för att om möjligt dra ett par extra vilsna själar till matchen. Tror inte någon år 2013 blir lockad av en gammal GSM-lur (från sen Jura eller tidig Krita-period möjligtvis), dock.
Hela Karlskrona kommer om det finns gratis GSM-lurar!
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Användarvisningsbild
Davva

Inlägg av Davva »

Ang Karlskrona-matchen nu på fredag: finns det några bra ställen nära hovet som visar fotbollsmatchen på storbild?
sPTNC

Inlägg av sPTNC »

Davva skrev:Ang Karlskrona-matchen nu på fredag: finns det några bra ställen nära hovet som visar fotbollsmatchen på storbild?
En Arena bör väl rimligtvis sända?
Hade själv tänkt gå dit. Har dock svärföräldrarna med mig och vet inte hur uppskattat det hade varit att komma med khkare dit.
Vid vinst hade det kanske funkat. ;)
Användarvisningsbild

Inlägg av #87 »

Sudden skrev:Herregud, försök att få tillbaka stommen i klacken istället för detta TRAMS, DIF Hockey måste fan skärpa sig och det NU! Luktar konstgjord andning...
Haha, alltså..........
nevyn

Inlägg av nevyn »

För mig spelar det här telefon-jippot varken till eller från. Det jag tycker är väldigt kul att se att man försöker lite nya, olika infallsvinklar för att både locka och att engagera publiken. Detta är ytterligare ett i ledet. Några försök kanske är bättre än andra, men hur det än går beundrar jag kreativiteten. Hoppas kanslit fortsätter såhär!
Skriv svar