Södertälje SK - Djurgårdens IF 9/10 2013
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Södertälje SK - Djurgårdens IF 9/10 2013
Ses där såklart! Vad fan ska man annars göra på en onsdag kväll? Bara att dra dit efter jobbet. En bortamatch i Södertälje missar man aldrig! Hoppas fler gör det samma!
Vi är med er överallt!
Vi är med er överallt!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
För första gången på hur jävla länge som helst kommer jag inte kunna ta mig till Templet på onsdag (har ett projekt på jobbet som måste färdigställas). Känns sjukligt surt. 

Skön bild, SSK:arens ansiktsuttryck vill jag se mer av (från hela laget) på onsdag!SirDIFalot skrev:

-
SSK känns ganska intetsägande i år?
Tredje raka?
Tredje raka?
25/4-2025
- Andy
Tredje raka och borta blir hemma!förevigtdjurgården skrev:SSK känns ganska intetsägande i år?
Tredje raka?
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
- Lee Harvey Oswald
Upp till bevis nu DIF! (igen)förevigtdjurgården skrev:SSK känns ganska intetsägande i år?
Tredje raka?
Ett blekt trubbigt och en smula osäkert SSK möter ett DIF med nyvunnet självförtroende.
Såå....en till på förhand given förlust, allt enligt "DIF-logiken".
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
Tror SSK fick en ganska stor självförtroendeboost efter 4-1 borta mot Oskarshamn senast. Som vanligt blir det en tuff och fartfylld tillställning i Tälje, gissningsvis så vinner SSK med en puck.
Fjärde raka va? Timrå, Bofors och Löven. Sry för att vara en besserwisser!förevigtdjurgården skrev:SSK känns ganska intetsägande i år?
Tredje raka?
Ändå sjukt att vi ar tre raka segrar trots ruttet spel. Å andra sidan hade vi tre raka torsk innan.
Vinner vi på onsdag är vi snart uppe på kvalserieplats!
södertälje Dif onsdag?
Tjo tänkte bara kolla om det är någon som åker längs med e4an på onsdag upp till
Tälje som har en plats över i bilen. Jag håller till i nyköping kunde ju vart skoj att hitta
Någon att åka med...
//Jonas
Tälje som har en plats över i bilen. Jag håller till i nyköping kunde ju vart skoj att hitta
Någon att åka med...
//Jonas
Allt annat en seger finns inte för SSK har inte visat upp något att vara stolta över så här långt! Jag vill se en aktiv coachning från båset på onsdag! Gör han det bra så behöver han inte skylla en ev förlust på grabbarna som han brukar göra dagen efter en förlust match.
- Jim Morrison
Ruttet spel? Vad jag minns så har vi spelat dominant när vi väl har spelat bra. Sedan har det dippat i slutskedet av matcherna pga något i skallen. Vi spelar jävligt bra när vi spelar som vi ska.mb81 skrev:Fjärde raka va? Timrå, Bofors och Löven. Sry för att vara en besserwisser!förevigtdjurgården skrev:SSK känns ganska intetsägande i år?
Tredje raka?
Ändå sjukt att vi ar tre raka segrar trots ruttet spel. Å andra sidan hade vi tre raka torsk innan.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Förlåt. Fantastiskt spel i några minuter här och där och ett otroligt bra pp. Annars är jag rätt besviken på spelet.Jim Morrison skrev:Ruttet spel? Vad jag minns så har vi spelat dominant när vi väl har spelat bra. Sedan har det dippat i slutskedet av matcherna pga något i skallen. Vi spelar jävligt bra när vi spelar som vi ska.mb81 skrev:Fjärde raka va? Timrå, Bofors och Löven. Sry för att vara en besserwisser!förevigtdjurgården skrev:SSK känns ganska intetsägande i år?
Tredje raka?
Jag vil se ett DIF som går ut och kör. Som visar glädje och vilja. Nu ser det ut som att 20 spelare har ångest på plan. Jag undrar om Zabel är rätt man att leda DIF...Väldigt många spelare är rädda för att göra misstag. I mina ögon är Zabel en juniortränare.
Södertälje SK - Djurgårdens IF 9/10 2013
Väntar fortfarande på matchen där vi spelar hockey i 3*20 minuter (minst).
Klurig match med ssk borta, hoppas Sörensen är tillbaka verkar ju som så efter uttalanden. Men en första undersökning kan ju vara missvisande.
Enda kedjan som hållit en någorlunda jämn kurva är Ahlen - Holmqvist - Hank. Hoppas fler snäppan upp sig på onsdag!
Klurig match med ssk borta, hoppas Sörensen är tillbaka verkar ju som så efter uttalanden. Men en första undersökning kan ju vara missvisande.
Enda kedjan som hållit en någorlunda jämn kurva är Ahlen - Holmqvist - Hank. Hoppas fler snäppan upp sig på onsdag!
2014-04-07, vad hände?