Djurgårdshjälpen

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Mitt-i-klacken 1983
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Mitt-i-klacken 1983 »

Kommer och jobbar med er vid försäljningsbordet :) klämmer in konvent och match,men blir tyvärr ingen efterfest för min del. Ser verkligen fram emot att träffa er alla :) Det är jag som är Lena (och nu drar flera efter andan här på forumet eftersom det nu blir officiellt att det döljer sig en kvinna och inte en man bakom mitt nick hahahaha )
Användarvisningsbild
Hildi

Inlägg av Hildi »

om man tar "mobilbiljett" men har bokat en biljett till flickvän som kommer senare, hur funkar det?
jag själv har valt matbiljett, såklart.

får jag båda biljetterna till min mobil? kan det bli problem att möta henne vid entren och intyga att biljetten inte är "använd"?
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Sv: Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av BaronVonDif »

Hildi skrev:om man tar "mobilbiljett" men har bokat en biljett till flickvän som kommer senare, hur funkar det?
jag själv har valt matbiljett, såklart.

får jag båda biljetterna till min mobil? kan det bli problem att möta henne vid entren och intyga att biljetten inte är "använd"?
Du borde få båda till din mobil. Blir det nåt strul så skicka ett PM så fixar jag det.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Användarvisningsbild
Hildi

Inlägg av Hildi »

(fan vad jag strular.. ursäkta)
blev något fel när jag skulle vidare till betalnings-sidan, och nu står det att det inte finns platser kvar att boka, stämmer det? :cry:
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Sv: Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av BaronVonDif »

Hildi skrev:(fan vad jag strular.. ursäkta)
blev något fel när jag skulle vidare till betalnings-sidan, och nu står det att det inte finns platser kvar att boka, stämmer det? :cry:
Ooops. Då får du köpa i dörren.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Sv: Re: Sv: Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av BaronVonDif »

BaronVonDif skrev:
Hildi skrev:(fan vad jag strular.. ursäkta)
Ooops. Då får du köpa i dörren.
17.00 var sluttid för förköp.
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Om ni vill komma på konventet i morgon går det att betala i dörren på Hovet givet att ni har matchbiljett.

Om ni vill komma på efterfesten gäller 100 SEK i dörren, men då ingår inte mat eller lotterier.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Magnutz

Sv: Re: Sv: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Magnutz »

Andy skrev:
Magnutz skrev:Kommer, skäl av det naturliga slaget.

Skickat från min HTC One via Tapatalk 2
Som tex "visning av dokumentär på jumbotron"
Hehe, det är ju en liten del av det hela. Ska filma också. Mycket.

Skickat från min HTC One via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
ciirree

Inlägg av ciirree »

Kommer de upp nån sammanfattning här om hur mycket det har tjänats och hur det gått överlag med insamlingen och så för oss som inte varit där ikväll? :) eller kommer de upp på eran hemsida?
Dawellino
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Dawellino »

Satan vilket jobb ni lagt ned för att ro denna fantastiska dag i hamn. Stor beundran.
Användarvisningsbild
Hildi

Inlägg av Hildi »

Helt otroligt nöjd. Jävla bra jobb, coca carola var fan bäst. Jag är full och livet är på topp. Tack för allt!!
Mitt-i-klacken 1983

Inlägg av Mitt-i-klacken 1983 »

Det var en helt fantastisk,rolig och givande dag idag. Jag jobbade med loppisen och jag kan meddela att vi lyckades kränga Lidströms Detroittröja för 10.000! Södergrens gamla matchtröja för 6000. Samt att vi sålde mycket annat som gjorde att det rasslade till i kassan. Dessutom fanns det insamlingsbössor ute runt om och dessa var mer än väl fyllda av vår generösa Djurgårdsfamilj som var på plats. Jag är säker på att det kommer en uppdatering av dagens inkomst så fort ansvariga samlat ihop sig efter dagens hårda arbete. All cred till Djurgårdshjälpen för detta initiativ och tack för en fantastisk dag :)
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Tack alla!

Ni är de mest fantastiska och underbara människor som finns.

Jag är otroligt glad och tacksam för alla möten under dagen. Med mina gamla barndomsidoler, med grabbarna i A-laget, personal på kansliet, styrelse och alla volontärer.

Vi har fått mycket positiv feadback från gamla legendarer som var glada för att knytas upp för något som gav tillbaks till klubben de älskar. spelarna i A- laget var glada över att möta sina fans samt att få känna på riktigt att de är ett led i lång kjedjan. alla besökare på konventet var lyriska. Coca Carola var grymma. vi vann och det var över 7000 på läktarn.

Nästa vecka kommer vi att redovisa vad vi fått in så här långt och lämna över en check till Challe.

En del intäkter kommer vi att få vänta på ett tag såsom pengar från iTunes och Spotify samt viss ersättning för ölen där det finns eftersläpning.

Det viktigaste är att insamlingen fortsätter. Hjälp oss hjälpa Djurgården genom att sätta in ett bidrag på kontot. du kan göra skillnad!
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Användarvisningsbild
18DIF91

Inlägg av 18DIF91 »

Grymt rolig tillställning! Bra jobbat av Djurgårdshjälpen.

Dock måste jag nog varit den enda som lyckades med konststycket att bli utslängd från En Arena...

Dock enbart mitt eget fel så skall inte gnälla på det, men synd att jag missade Coca Carola dock :P
Alltid Oavsett.
Användarvisningsbild
seppuko
Kontakt:

Inlägg av seppuko »

18DIF91 skrev:Grymt rolig tillställning! Bra jobbat av Djurgårdshjälpen.

Dock måste jag nog varit den enda som lyckades med konststycket att bli utslängd från En Arena...

Dock enbart mitt eget fel så skall inte gnälla på det, men synd att jag missade Coca Carola dock :P
Du var otroligt på lyset igår. Varannan vatten så hade du fått bevittna Coca Carola, var en riktigt trevlig spelning :)
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Skriv svar