Givetvis är jag helt seriös. Inte skulle det falla mig in att vara ironisk på ett forum.-daniel- skrev:Hahahaha underbar utveckling på tråden. Jag tror ju inte Salas är helt seriös, just sayin'.
BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 3/10 2013
Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 3/10 2013
Senast redigerad av Salas den 2013-10-05 09:15:56, redigerad totalt 2 gång.
Nu var du ironisk?Salas skrev:Givetvis är jag helt seriös. Inte skulle det falla mig in att vara ironisk på ett forum.-daniel- skrev:Hahahaha underbar utveckling på tråden. Jag tror ju inte Salas är helt seriös, just sayin'.

- Lee Harvey Oswald
Med all respekt för dig (verkar vara en sympatisk person) men...Isabo skrev: LHO, jag var seriös, annars hade jag formulerat mig annorlunda. Ett av mina inlägg var lite sarkastiskt och bara delvis seriöst. Jag tyckte att det var befogat att besvara det som jag ansåg som kritik mot mig.
Vet inte hur länge du hängt här på "förlorarnas forum", men ibland blir nivån outhärdligt låg (dock ofta hög nivå på det hockeyrelaterade snacket).
Självklart måste du göra dina egna val och skita i vad "pöbeln" tycker.
Bara att du känner behov av att behöva försvara en sån sak här inne gör mig lite orolig.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Självfallet. Ironi-på-internet finns inte.Salas skrev:Givetvis är jag helt seriös. Inte skulle det falla mig in att vara ironisk på ett forum.-daniel- skrev:Hahahaha underbar utveckling på tråden. Jag tror ju inte Salas är helt seriös, just sayin'.
Jag tror jag gick med i detta forumet efter en sällsynt usel match borta mot Karlskrona förra hösten. Jo så var det. Så inte ens ett år...Lee Harvey Oswald skrev:Med all respekt för dig (verkar vara en sympatisk person) men...Isabo skrev: LHO, jag var seriös, annars hade jag formulerat mig annorlunda. Ett av mina inlägg var lite sarkastiskt och bara delvis seriöst. Jag tyckte att det var befogat att besvara det som jag ansåg som kritik mot mig.
Vet inte hur länge du hängt här på "förlorarnas forum", men ibland blir nivån outhärdligt låg (dock ofta hög nivå på det hockeyrelaterade snacket).
Bara att du känner behov av att behöva försvara en sån sak här inne gör mig lite orolig.
Visst har jag märkt att nivån är väldigt låg emellanåt här. Jag gjorde misstaget att ens ta upp varfölr jag missade matchen kan man säga, trodde väl nånstans att alla skulle förstå, lite naivt antagligen.
Och när man lägger sig i mina val i livet och använder ord som "trams" utan ens en liten ironiförklarande smiley som tillbehör så har jag väldigt lätt att missa att det möjligen inte är helt seriöst menat. Och dum kritik går jag igång på, det kan inte ha undgått någon.

Att jag försvarar det är nog också för att jag trots allt någonstans är osäker på om jag valde rätt.
Nej då, som -daniel- så välformulerat skrev: "Ironi-på-internet finns inte."...Isabo skrev:Nu var du ironisk?

- -daniel-
Äh tolka allt som ironiskt som skrivs här så behöver du aldrig fundera.Isabo skrev:Jag tror jag gick med i detta forumet efter en sällsynt usel match borta mot Karlskrona förra hösten. Jo så var det. Så inte ens ett år...Lee Harvey Oswald skrev:Med all respekt för dig (verkar vara en sympatisk person) men...Isabo skrev: LHO, jag var seriös, annars hade jag formulerat mig annorlunda. Ett av mina inlägg var lite sarkastiskt och bara delvis seriöst. Jag tyckte att det var befogat att besvara det som jag ansåg som kritik mot mig.
Visst har jag märkt att nivån är väldigt låg emellanåt här. Jag gjorde misstaget att ens ta upp varfölr jag missade matchen kan man säga, trodde väl nånstans att alla skulle förstå, lite naivt antagligen.
Och när man lägger sig i mina val i livet och använder ord som "trams" utan ens en liten ironiförklarande smiley som tillbehör så har jag väldigt lätt att missa att det möjligen inte är helt seriöst menat. Och dum kritik går jag igång på, det kan inte ha undgått någon.![]()
Att jag försvarar det är nog också för att jag trots allt någonstans är osäker på om jag valde rätt.
(även den här posten, kanske? Eller kanske inte?)
Sv: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 3/10 2013
Jag köpte ett säsongskort och betala` med min ring.
LÅter som ett bra råd, samtidigt som man inte heller kan ta något på allvar då. Eller man kanske kan ta rent hockeysnack lite mer seriöst åtminstone.-daniel- skrev:Äh tolka allt som ironiskt som skrivs här så behöver du aldrig fundera.Isabo skrev:Jag tror jag gick med i detta forumet efter en sällsynt usel match borta mot Karlskrona förra hösten. Jo så var det. Så inte ens ett år...Lee Harvey Oswald skrev:Med all respekt för dig (verkar vara en sympatisk person) men...Isabo skrev: LHO, jag var seriös, annars hade jag formulerat mig annorlunda. Ett av mina inlägg var lite sarkastiskt och bara delvis seriöst. Jag tyckte att det var befogat att besvara det som jag ansåg som kritik mot mig.
Och när man lägger sig i mina val i livet och använder ord som "trams" utan ens en liten ironiförklarande smiley som tillbehör så har jag väldigt lätt att missa att det möjligen inte är helt seriöst menat. Och dum kritik går jag igång på, det kan inte ha undgått någon.![]()
(även den här posten, kanske? Eller kanske inte?)

- SkönaDjurgårn
Självklart skulle du vara vid din styvfars sida vid dödsbädden, lite sunt förnuft bör vi alla ha, herregud. Men ungefär där går också gränsen, ett par timmar avsatta för DIF på matchdag ska alltid finnas! Annars har man gjort någon form av tankevurpa i planeringen.
Jag har haft min tjej i nio år men sedan dag 1 vet hon vad som gäller på matchdag. Allt annat kan man göra före eller efter.
Sen behöver du inte försvara dig för oss, man gör som man vill och jag själv skulle aldrig döma någon annan för en sån här skitsak. Du verkar vara en go kille, fortsätt så!
Kul diskussion btw, hahaha
Jag har haft min tjej i nio år men sedan dag 1 vet hon vad som gäller på matchdag. Allt annat kan man göra före eller efter.
Sen behöver du inte försvara dig för oss, man gör som man vill och jag själv skulle aldrig döma någon annan för en sån här skitsak. Du verkar vara en go kille, fortsätt så!
Kul diskussion btw, hahaha

- minalman
Årets bästa diskussion! Min egen åsikt är att efter 6 år bör man fria. Men så är jag inne på tredje äktenskapet också. ..
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- SkönaDjurgårn
Sv: Re: Sv: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 3/10 2013
Haha good oneminalman skrev:Årets bästa diskussion! Min egen åsikt är att efter 6 år bör man fria. Men så är jag inne på tredje äktenskapet också. ..

Denna tråden har redan gjort min kväll O
DIF-vinsten gjorde min dag.

DIF-vinsten gjorde min dag.
- DIF_Soldier
Relationer svalnar/dör ut förr eller senare. Så även sportsliga. Valet är hopplöst.
Säg den glädje som varar
BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 3/10 2013
Snicksnack, DIF ger mig fortfarande fjärilar, gåshud och bultande hjärta.DIF_Soldier skrev:Relationer svalnar/dör ut förr eller senare. Så även sportsliga. Valet är hopplöst.
Sent from my iPad using Tapatalk - now Free