Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Rasslat till rätt bra, över 200 nu. 17 stänger biljettförsäljningen så rappa på. Detta har hamnat i fel tråd så jag ska följaktligen skriva i DH tråden.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
mb81 skrev:Snacka om nerköp att byta ut Kolan mot Printz isf!SirDIFalot skrev:Japp. Men HV gör nog mer nytta för Printz plånbok än vad DIF skulle göra.#87 skrev:Känns inte direkt som att Printz kommer lösa HV's problem, de är större än så. Han hade gjort väldigt mycket mer nytta i DIF.SirDIFalot skrev:Emil Karlsson ?@Emil_Karlsson 4m
HV71 förhandlar tydligen med David Printz. Då förstår man att det är kris.
Förståeligt om Printz inte är sugen på oss om det finns SHL-lag som kan ge han rätt fet lön antar jag.
Var ifrån kommer uppgifterna att Printz skulle förhandla med HV71 ???
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
AB.janne08 skrev:mb81 skrev:Snacka om nerköp att byta ut Kolan mot Printz isf!SirDIFalot skrev:Japp. Men HV gör nog mer nytta för Printz plånbok än vad DIF skulle göra.#87 skrev:Känns inte direkt som att Printz kommer lösa HV's problem, de är större än så. Han hade gjort väldigt mycket mer nytta i DIF.SirDIFalot skrev:Emil Karlsson ?@Emil_Karlsson 4m
HV71 förhandlar tydligen med David Printz. Då förstår man att det är kris.
Förståeligt om Printz inte är sugen på oss om det finns SHL-lag som kan ge han rätt fet lön antar jag.
Var ifrån kommer uppgifterna att Printz skulle förhandla med HV71 ???
Expert.
Re: Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
Hur stor är DH kassan ?BaronVonDif skrev:Vi har erbjudit hela DH kassan för Printz men det räckte tyvärr inte
Ok, Aftonbladet.
Då fattar jag med andra ord bara rykten och spekulationer
- SirDIFalot
Haha, ja dom har ju aldrig rätt om hockeyns silly season.. Särskilt när det är Tomas Ros och Erik Karlsson som ligger bakom nyhten. Och David själv säger... – Jag är arbetslös, så det skulle vara en jättestor utmaning att spela där.janne08 skrev:Ok, Aftonbladet.
Expert.
- Jim Morrison
När det är citat med från Printz så är det nog mer än rykten och spekulationer.janne08 skrev:Ok, Aftonbladet.
Wesslau, Nilson och Printz.

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- minalman
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Printz är en habil back på HA-nivå, som Timmy ungefär. Kommer ju knappast höja hiv, så jag hoppas de sajnar honom.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Haha vilket bittert skitsnack. Printz håller hög SHL-klass. Den spelare jag helst realistiskt sett skulle vilja ha i DIF för närvarande. Förstår dock att han nobbar DIF. Han är relativt i sin prime, slänga bort sina sista år i halvtaskigt Allsvenskt lag när man absolut kan lira i en toppliga känns dumdristigt. Hoppas dock att han vill avrunda hos oss sina sista säsonger!
- Lee Harvey Oswald
Haha, Maniac, ditt gamla Nick var så grymt passandeManijock skrev:Haha vilket bittert skitsnack. Printz håller hög SHL-klass. Den spelare jag helst realistiskt sett skulle vilja ha i DIF för närvarande. Förstår dock att han nobbar DIF. Han är relativt i sin prime, slänga bort sina sista år i halvtaskigt Allsvenskt lag när man absolut kan lira i en toppliga känns dumdristigt. Hoppas dock att han vill avrunda hos oss sina sista säsonger!

Det är alltid av eller på för dig va?
I DIF skulle han vara en stabil ryggrad i defensiven, absolut.
Men hög SHL-klass, där tar du i lite väl tror jag.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
I den roll han har så tycker jag faktiskt att han håller hög Shl-klass. Var väl sisådär under vårt finalår men säsongerna efter så var han ständigt en toppback i vårt lag. En perfekt spelare att slänga in i viktiga skeden, försvara en ledning i slutet eller i ett viktigt Bp. Skitsnack att han inte skulle platsa i Hv.Lee Harvey Oswald skrev:Haha, Maniac, ditt gamla Nick var så grymt passandeManijock skrev:Haha vilket bittert skitsnack. Printz håller hög SHL-klass. Den spelare jag helst realistiskt sett skulle vilja ha i DIF för närvarande. Förstår dock att han nobbar DIF. Han är relativt i sin prime, slänga bort sina sista år i halvtaskigt Allsvenskt lag när man absolut kan lira i en toppliga känns dumdristigt. Hoppas dock att han vill avrunda hos oss sina sista säsonger!![]()
Det är alltid av eller på för dig va?
I DIF skulle han vara en stabil ryggrad i defensiven, absolut.
Men hög SHL-klass, där tar du i lite väl tror jag.
- Lee Harvey Oswald
Säger egentligen inte emot det, tror han platsar i HV.Manijock skrev:
I den roll han har så tycker jag faktiskt att han håller hög Shl-klass. Var väl sisådär under vårt finalår men säsongerna efter så var han ständigt en toppback i vårt lag. En perfekt spelare att slänga in i viktiga skeden, försvara en ledning i slutet eller i ett viktigt Bp. Skitsnack att han inte skulle platsa i Hv.
Men HV är inte det man en gång varit, till slutspel lär man nog tråckla sig men sedan är det stopp.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Nu räcker det ju tydligen med att komma 10:a för att nå slutspel, det tror jag att HV klarar av.Lee Harvey Oswald skrev:Säger egentligen inte emot det, tror han platsar i HV.Manijock skrev:
I den roll han har så tycker jag faktiskt att han håller hög Shl-klass. Var väl sisådär under vårt finalår men säsongerna efter så var han ständigt en toppback i vårt lag. En perfekt spelare att slänga in i viktiga skeden, försvara en ledning i slutet eller i ett viktigt Bp. Skitsnack att han inte skulle platsa i Hv.
Men HV är inte det man en gång varit, till slutspel lär man nog tråckla sig men sedan är det stopp.
- BaronVonDif
Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Enligt Zabel och Challe känns det som en målskytt av rang är mest aktuellt...fortsättning följer. Tack för alla som ställde upp idag!
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson