Source är fel uttal.Challen skrev:Passar på att flika in. Soares uttalas det verkligen "Source" som dom säger på viasat? Trodde verkligen det uttalades typ "soaares".seppuko skrev:Enligt ett par källor och debatt på twitter så ja.Staten skrev:Uttalas det verkligen "schylington" och inte "kajlington"?
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Re:
Re: Re:
"Sou-a-rez" uttalar jag det, typ.Husmusen skrev:Source är fel uttal.Challen skrev:Passar på att flika in. Soares uttalas det verkligen "Source" som dom säger på viasat? Trodde verkligen det uttalades typ "soaares".seppuko skrev:Enligt ett par källor och debatt på twitter så ja.Staten skrev:Uttalas det verkligen "schylington" och inte "kajlington"?
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Sv: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Det är väl en förengelskning på Suarez...
-
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Kan han ha påbrå från Uruguay och vara brylling till en viss fotbollspelare
Finns ju lite likheter. Sniper, Lite småful och irriterande i närkamperna och dessutom rätt liten.
Då är det klart han heter Suarez och inget annat
Case closed

Då är det klart han heter Suarez och inget annat

Washington tog Urbom, kul! Dom har ju gett yngre/orutinerade backar chansen nu på senare tid.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Jamen det är ju det jag menar. Då i våras var det mer gnäll än beröm, för trots att han gjorde poäng häcklade vi honom för alla misstag och "NHL-skott". Men det är glömt nu.Metal Machine skrev:Snarare tvärtom. Alla spelare som lämnar oss gör inte succé, men det är dessa som uppmärksammas. Åberg var grym sista tiden hos oss. Ingen skräll att han går bra i ES.minalman skrev:Allt blir vackrare på litet avstånd. Jag minns att vi gnällde ganska mycket på Åberg och hans NHL-skott. Han var bra i ett fåtal matcher. Men något genombrott likt det han får nu i ett lag med fler lager av självförtroende än vad vi haft på länge, det kom inte hos oss.Metal Machine skrev:Fast Åberg blommade ju, i ärlighetens namn, ut förra året i samband med att han petades ur JVM-truppen. Sen dess har han varit grym. Personligen trodde jag dock inte att han skulle lyckas i ES, men jag är glad för hans skull.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Åberg har ett NHL-SKOTT det har jag alltid sagt och det är min 100% seriösa åsikt.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Silfverberg har ett NHL-skott, s.k. Quick release. Åberg har ett slagskott.
-
Jaha, du menar så. Jo, det är väl ganska sant. Man blir lite förblindad både när man följer en spelare på nära och på långt håll. Kollade matchen från fjolårets JK-dag och där var ju Åberg grym i flera moment. Hade t.ex. glömt att han lyckades stressa fram pucken till Jimmie (tror jag det var), som sen tryckte dit den. Jag hade liksom glömt att Åberg har mer än bara målsinne.minalman skrev:Jamen det är ju det jag menar. Då i våras var det mer gnäll än beröm, för trots att han gjorde poäng häcklade vi honom för alla misstag och "NHL-skott". Men det är glömt nu.Metal Machine skrev:Snarare tvärtom. Alla spelare som lämnar oss gör inte succé, men det är dessa som uppmärksammas. Åberg var grym sista tiden hos oss. Ingen skräll att han går bra i ES.minalman skrev:Allt blir vackrare på litet avstånd. Jag minns att vi gnällde ganska mycket på Åberg och hans NHL-skott. Han var bra i ett fåtal matcher. Men något genombrott likt det han får nu i ett lag med fler lager av självförtroende än vad vi haft på länge, det kom inte hos oss.Metal Machine skrev:Fast Åberg blommade ju, i ärlighetens namn, ut förra året i samband med att han petades ur JVM-truppen. Sen dess har han varit grym. Personligen trodde jag dock inte att han skulle lyckas i ES, men jag är glad för hans skull.
-
Wennberg och Norman nätade ikväll för Frölunda resp. Skellefteå.
- minalman
Weigel stod för 1+2 när VBK hemmaslog annars stabila visby/roma.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: Sv: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Starkt med tanke på att jag såg Weigel på Cafet ca 0200 lör/sön.minalman skrev:Weigel stod för 1+2 när VBK hemmaslog annars stabila visby/roma.
- diftobbe89
Simon Mitman får tydligen Try out av något ECHL lag på andra sidan pölen.
Spela fult
-
Re: Sv: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
elklingo skrev:Starkt med tanke på att jag såg Weigel på Cafet ca 0200 lör/sön.minalman skrev:Weigel stod för 1+2 när VBK hemmaslog annars stabila visby/roma.
Haha, där har vi ju ett ytterliggare beivs på att Weigel inte tar hockeyn på allvar. Oavsett division så är man inte ute kvällen innan match.