Period 3 00:02 5-1 Bonde som skjuter direkt på tekning 19:59:99 Bonde som gör en Modo. Först efter 10 minuters videogranskning godkänns målet då slutsignalen tjöt först en tusendel efter att pucken passerade mållinjen.
Ingen lätt uppgift BIK är obesegrade hemma, 12-4 i målskillnad. DIF ligger på 11:e plats i bortatabellen.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande. Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Vi möter ett lag som inte backa hem hela tiden vilket kommer passa oss, hoppas jag. Kan vi bara hitta tillbaks till vårt stundtals övertygande BP så tar vi 3 bojnare här.
Honken skrev:Ingen lätt uppgift BIK är obesegrade hemma, 12-4 i målskillnad. DIF ligger på 11:e plats i bortatabellen.
Detta är ju en fördel för DIF på något sätt. Du vet, DIF-logiken.
Försöker sänka mina förväntningar, så att inte besvikelsen vid torsk ska bli alltför stor.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande. Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
T.T.T. (Tony tänker till) -Efter 1:a perioden börjar vi slarva, gör inte färdigt jobbet, alla vill inte delta.
Från min 52 börjar vi ändå kugga i igen, därifrån tycker jag det är vi som bestämmer, det är så vi måste agera i 60min.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan