Djurgårdens IF - Timrå IK 1/10 2013
Re: Djurgårdens IF - Timrå IK 1/10 2013
Timrå hade 8 mål på hela säsongen innan denna match, nu har de gjort 3 - som vanligt så bryter alla sina trender mot oss! Man vet inte vad man ska säga!? Varför lär dem sig aldrig, vi förlorar på samma jävla sätt hela tiden, varje match!
- Jim Morrison
Så är det givetvis. Känner mig knappt uppgiven. Det är mest axelryckning och se fram emot artiklar och intervjuer.Lee Harvey Oswald skrev:Känner just ingenting, DIF är alldeles för menlösa för att ge upphov till några större känsloyttringar.
heja heja
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Finns bara en sak att göra och det är att sparka tränarna och plocka in en person som vet hur man skall agera i denna serien.
De vi har nu har inte de nödvändiga kunskaperna helt enkelt.
De vi har nu har inte de nödvändiga kunskaperna helt enkelt.
Zabel klarar ju för fan inte av att gjuta mod i dessa spelare!
Vad fan gjorde Guter där???
- DIFference
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ja det blir väl 1 poäng i den här matchen också som i vanlig ordning.. trist nog så känns detta redan kört nu efter 7 omgångar! Dem leder med 3-0 sen förväntar dem sig att matchen ska klara av sig själv, pinsamt!
- Jim Morrison
Vinner vi inte den här matchen kommer samma mantel som tyngde laget förra säsongen att sakta börja lägga sig runt nuvarande trupps axlar också. Det tror jag verkligen. Den här matchen är ett vägskäl.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- DavidSvensson
Jag tycker Nils är dålig.
Jag kan omöjligt se hur vi ska vinna den här matchen under ordinarie.
Uselt spel just nu
- BaronVonDif
Vad sägs om att lägga DH pengarna på en mental coach?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Haha Djurgården Hockey har blivit så gulliga. Små gossar som virrat sig in på en karriär som de inte kan hantera. Sött!
Minns knappt tiden då man blev arg när DIF spelade dåligt. Nu skrattar man bara åt den här parodin som min gamla förening förvandlats till. Tänk om vi nån gång i framtiden kan bli bjudna på något av klubben våra besparingar läggs på?
Men vilken tur att vi kan vinna försäsongsmatcher i alla fall....
Minns knappt tiden då man blev arg när DIF spelade dåligt. Nu skrattar man bara åt den här parodin som min gamla förening förvandlats till. Tänk om vi nån gång i framtiden kan bli bjudna på något av klubben våra besparingar läggs på?
Men vilken tur att vi kan vinna försäsongsmatcher i alla fall....
Håller med. Blir ju inte bättre utav att vi möter BIK på torsdag heller. Nej det känns som att ledningen själva inte ens vet vad som är fel.Jim Morrison skrev:Vinner vi inte den här matchen kommer samma mantel som tyngde laget förra säsongen att sakta börja lägga sig runt nuvarande trupps axlar också. Det tror jag verkligen. Den här matchen är ett vägskäl.