Jaha.. ser på fan.. trodde aldrig de skulle ha en chans att komma ifatt!minalman skrev:Tippar 3-3 vid full tid. Vi vinner i förlängningen. Ytterligare en tappad poäng.
Djurgårdens IF - Timrå IK 1/10 2013
Re: Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 1/10 2013
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Re: Djurgårdens IF - Timrå IK 1/10 2013
Jag smäller av.
Vad fan hände med farten och spelet? Piss...
-
S. Skuggan
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Here we go again, men nu vänder vi!
Försvaret för fan.
Tre spelare som checkar på Hallin i BP:et.
Tre spelare som checkar på Hallin i BP:et.
- Jim Morrison
Jag förstår faktiskt varför det är glest på läktarna. När samma scenario upprepas om och om igen så tröttnar den gemene åskådaren. Både motivation och lust...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
De kan inte spela bländande i första perioden för att sedan helt och hållet sälja sig. Så jävla billigt.
Herregud. Vi får det här som en skänk från ovan. FÖRVALTA DET HÄR NU FÖR FAN DJURGÅRDEN.
dags att göra ett mål nu kanske
Re: Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 1/10 2013
Ja varför är man inte förvånad? Asså, varför ska vi aldrig kunna stänga en match? Detta är så sjukt tröttsamt så det finns inte!minalman skrev:Tippar 3-3 vid full tid. Vi vinner i förlängningen. Ytterligare en tappad poäng.
Glädjen har utskåpats för länge sedan att gå och se Djurgårn. Det är bara ångest nu för tiden. Förvånad att ångest lockar 5000 faktiskt.Jim Morrison skrev:Jag förstår faktiskt varför det är glest på läktarna. När samma scenario upprepas om och om igen så tröttnar den gemene åskådaren. Både motivation och lust...
- Lee Harvey Oswald
Känner just ingenting, DIF är alldeles för menlösa för att ge upphov till några större känsloyttringar.
heja heja
heja heja
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jamen GIVETVIS. Varför hoppas man ens? Jävla skitsport, åt helvete med allting.
första gången jag sett nån lyckas bli utvisad i 5-3 överläge... suck 
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Jim Morrison
Det är ju redan hjärnspöken i den här truppen vad det verkar. Lückner har en poäng när han säger att vi förmodligen hade vunnit den här matchen om vi hade haft 15 inspelade poäng och legat i topp. Mycket illavarslande.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.