Djurgårdens IF - Timrå IK 1/10 2013
Re: Djurgårdens IF - Timrå IK 1/10 2013
Tror vi vinner i förlängning 3-2, oavsett vad dom sjunger.
-
Ja, tror det också. Men som Daniel skriver var Timrå (jag kollade den matchen) senast bra offensivt och skapade en hel del målchanser och halvchanser. Inte omöjligt att man får betalt för det i dag istället. Ingen hade blivit förvånad...Henke95 skrev:De har väl två finska keeprar?-daniel- skrev:
EDIT: eller deras första keeper var kanske finnen?
På tal om målvakter, vem står ikväll?
Dock ska man komma ihåg att Timrå alltså gjort 7 spelmål på 6 matcher, vilket är extremt uselt.
Idag vill jag se ett Djurgården som från minut ett går ut med inställningen att dom ska vara spelförande ett bottennapp likt det jag bevittnade i Almtuna vill jag helst slippa att se
#DIF kanalen på mIRC(Quakenet Server) kommer sända kvällens match. Om ni inte har programmet mIRC nedladdat så kan ni använda denna länk för att komma in i kanalen direkt: http://webchat.quakenet.org/?channels=DIF&uio=d4
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Alla inlägg om streaming av Djurgårdsmatcher kommer att tas bort.
Skälet är ganska självklart: På både kort och lång sikt leder det till att Djurgården Hockey förlorar pengar.
Jobbet avklarat för idag!
Dags att bege sig ut mot Globenområdet för lite öl och sen ta sig an Timrå!
Kom igen nu Djurgårn!
Planerar även att bila till Karlskoga efter jobbet på torsdag. Har eventuellt en plats över i bilen. Hör av er på PM om någon är intresserad. Vet imorgon runt lunch om bilen är full eller om det finns en plats över.
Dags att bege sig ut mot Globenområdet för lite öl och sen ta sig an Timrå!
Kom igen nu Djurgårn!
Planerar även att bila till Karlskoga efter jobbet på torsdag. Har eventuellt en plats över i bilen. Hör av er på PM om någon är intresserad. Vet imorgon runt lunch om bilen är full eller om det finns en plats över.
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Timrå har under åren förmodligen varit den största finnkolonin av alla lag, så det är inte så jäkla lätt att hålla reda på allt. Mycket möjligt du har rätt.Henke95 skrev:De har väl två finska keeprar?-daniel- skrev:
EDIT: eller deras första keeper var kanske finnen?
Snart match, jag är tokladdad.
Fan, vi har bara tagit oss en dag in i oktober och har redan dragit på mig två rejäla höstförkylningar. Blir att se matchen från soffan ikväll.
Intressant ändå att se Timrås lag på eliteprospects. Dock inte sett till namnen. Av truppens tjugosju spelare finner vi femton stycken som är tjugoett år eller yngre. Av resterande tolv finns det sju stycken i skiktet 22-25 och bara en i laget är över trettio.
Såg f.ö. inspelningen av mora-matchen igår och spelet såg bra ut. Synd att målskyttet inte lossnade men jag tvivlar på att samma sak skulle ske även i denna match. Jag tycker ändå att känslan är bra inför ikväll.
Intressant ändå att se Timrås lag på eliteprospects. Dock inte sett till namnen. Av truppens tjugosju spelare finner vi femton stycken som är tjugoett år eller yngre. Av resterande tolv finns det sju stycken i skiktet 22-25 och bara en i laget är över trettio.
Såg f.ö. inspelningen av mora-matchen igår och spelet såg bra ut. Synd att målskyttet inte lossnade men jag tvivlar på att samma sak skulle ske även i denna match. Jag tycker ändå att känslan är bra inför ikväll.
-
- Säsongskort: Ja
- SkönaDjurgårn
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 1/10 2013
Nu köööör vi! Viktig match såklart, nu vänder skeppet! 

5-1 vinst ikväll. Hattrick på Johner.
Någon som ska till Oskarshamn i månadsslutet? Jag är intresserad av att åka dit men tycker det är svårt att få tag i biljetter till borta-stå. Hur går jag tillväga?
Någon som ska till Oskarshamn i månadsslutet? Jag är intresserad av att åka dit men tycker det är svårt att få tag i biljetter till borta-stå. Hur går jag tillväga?
Mattsson i kassen.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Here we go again. Känns som att vi har en tung kväll framför oss.
Djurgårn = tunga.
Djurgårn = tunga.
Senast redigerad av Staten den 2013-10-01 18:24:27, redigerad totalt 1 gånger.
- Jim Morrison
"Få stopp på dom i mittzon och gör mål på chanserna, då blir det en rolig kväll"
- Emil Berglund
Är väl ungefär så alla lag resonerar mot oss? Ställ upp och gör mål när tillfälle ges.
- Emil Berglund
Är väl ungefär så alla lag resonerar mot oss? Ställ upp och gör mål när tillfälle ges.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Jim Morrison
Pucken vill tamejfan inte in
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.