DIF Fotboll

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Enbom
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: DIF Fotboll

Inlägg av Enbom »

Alla som är intresserade av att ta tillbaka Per-Mattias med våld, räck upp en hand. Norway's going down.
Isabo
Säsongskort: Ja

Inlägg av Isabo »

Enbom skrev:Alla som är intresserade av att ta tillbaka Per-Mattias med våld, räck upp en hand. Norway's going down.
En "statskupp" mot Norge för att få behålla vår Messias? Jag är på!!
sPTNC

Inlägg av sPTNC »

I den bästa av världar står det och väger om ifk ska ta guldet eller inte inför mötet med dem på TELE 2 där vi fullkomligt kör över dem och grusar alla deras chanser till guldet. Oj, oj, oj vad jag hade mått som en prins här nere!

Hoppas verkligen inte ifk´s framgångar hjälper oss på något sätt för jag önskar dem ingen lycka över huvud taget.
Isabo

Inlägg av Isabo »

sPTNC skrev:Hoppas verkligen inte ifk´s framgångar hjälper oss på något sätt för jag önskar dem ingen lycka över huvud taget.
Det gör de absolut inte! Det är enbart om vi möter dem i cupfinalen nästa år igen som det kan vara bra om de vinner guldet i år. Och det vet man ju aldrig vad som händer.
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Isabo skrev:
Enbom skrev:Alla som är intresserade av att ta tillbaka Per-Mattias med våld, räck upp en hand. Norway's going down.
Jag tänkte mer i stil med en regelrätt invasion.
Isabo

Inlägg av Isabo »

Enbom skrev:
Isabo skrev:
Jag är på oavsett! Fram med järnrör, päron, kylskåp och tegelsten!
Användarvisningsbild
Celes

Inlägg av Celes »

Varför ska allt knulla en i röven hela tiden...går piss i hockeyn..gick piss i fotboll men blev bättre med nya tränaren...som nu lämnar. Suck.
Isabo

Inlägg av Isabo »

Celes skrev:Varför ska allt knulla en i röven hela tiden...går piss i hockeyn..gick piss i fotboll men blev bättre med nya tränaren...som nu lämnar. Suck.
Han lämnar laget i bättre skick än det har varit på många år, det är ju alltid något.
Det är ju ivf skönt att det ernda som kunde få honom att lämna DIF var förbundskaptensjobbet i Norge. Inget annat hade han alltså kunnat tänka sig. :-)
Rix

Inlägg av Rix »

Isabo skrev:
Enbom skrev:
Isabo skrev:
Jag är på oavsett! Fram med järnrör, päron, kylskåp och tegelsten!
Hahaha!

Krigsramsan är ju redan klar, Kylskåp, kylskåp, tegelsten, tegelsten. Norge kommer inte veta vad som händer.
Isabo

Inlägg av Isabo »

Nej, de skulle inte fatta nånting! :)

Vad bra att Høgmo kommer att fortsätta som rådgivare för DIF åtminstone. Den som än tar över får ju den bästa hjälpen man kan få!
Användarvisningsbild
Celes

Inlägg av Celes »

Isabo skrev:
Celes skrev:Varför ska allt knulla en i röven hela tiden...går piss i hockeyn..gick piss i fotboll men blev bättre med nya tränaren...som nu lämnar. Suck.
Han lämnar laget i bättre skick än det har varit på många år, det är ju alltid något.
Det är ju ivf skönt att det ernda som kunde få honom att lämna DIF var förbundskaptensjobbet i Norge. Inget annat hade han alltså kunnat tänka sig. :-)

du har en poäng..but still..
Isabo

Inlägg av Isabo »

Celes skrev:
Isabo skrev:

du har en poäng..but still..
Du har också en poäng.
Användarvisningsbild
minalman

DIF Fotboll

Inlägg av minalman »

SirDIFalot skrev:
minalman skrev:Om IFK vinner Allsvenskan kommer vi ut i Europa som Cuptvåa. Vad betyder det den sjätte tro?
Det funkar inte så. Det är ju "förra årets cup", så IFK kvalade till Europa nu i sommar. Men missade.
Vilken idiot man är!
Allt för att mff tar SM för vi är enda laget med 6 poäng mot dem.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
Celes

Inlägg av Celes »

.
Senast redigerad av Celes den 2013-09-28 08:53:14, redigerad totalt 1 gånger.
sPTNC

Inlägg av sPTNC »

Isabo skrev:
sPTNC skrev:Hoppas verkligen inte ifk´s framgångar hjälper oss på något sätt för jag önskar dem ingen lycka över huvud taget.
Det gör de absolut inte! Det är enbart om vi möter dem i cupfinalen nästa år igen som det kan vara bra om de vinner guldet i år. Och det vet man ju aldrig vad som händer.

Bra, tack! Då kan jag fortsätta med mitt hat här nere i godan ro med gott samvete. :twisted:
Skriv svar