Mora IK - Djurgårdens IF 26/9 2013
Re: Mora IK - Djurgårdens IF 26/9 2013
Saviano äger matchen.
Det känns rätt disciplinerat dock. Det gillar vi.
Klart puckarna ska in men dom kan ju inte annat än att försöka och fortsätta att försöka.
Klart puckarna ska in men dom kan ju inte annat än att försöka och fortsätta att försöka.
Vi ska ju ha en två-tre mål i andra...
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
En klart godkänd bortamatch. Däremot måste vi bli ännu vassare i anfallszon, för Moras försvar är jävligt virrigt.
Avskaffa tre mot tre.
Gillar helt klart det jag ser! Ser riktigt alerta och hungriga ut!
Bästa bortamatchen i år.
Nu sätter vi trenden för resten av året!
Bästa bortamatchen i år.

Bra match, Moras målvakt står på huvudet vilket verkar vara en självklarhet när DIF spelar borta.
Häng någon puck till nu i period 3 så rider vi hem det här.
Häng någon puck till nu i period 3 så rider vi hem det här.
Håller med er ovan, deciplinerat spel och bra bortamatch men man måste bli effektivare, stänga matchen tidigt. Med de lägen vi hade så kunde de stått 0-3. Men men, bara vi fortsätter såhär så är jag nöjd! KÄMPA DIF!
Tomma läktare i Mora. Hoppas det fortsätter så på våra bortamatcher. Ju färre fullsatta läktare, öltält och "årets match"-stämning i bondeladorna desto bättre.
Och nu kommer uppförsbacken.
De va PRECIS detta jag menade, man måste stänga matchen! Målet går i slowmotion, precis detta som händer varje gång Djurgården har uddamålsledning!
Fan vilken sop-insats av Krüger... känns som han fortfarande "hatar" DIF! Killen måste spela upp sig en jävla massa, han är sämst av alla forwards by far så här långt in på säsongen! 

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Men fitta. Så jävla givet. Usel insats av lill-krüger, tappar pucken på blå och glider i hemjobbet.
Stolpe på tele2 också. Kuk.
Stolpe på tele2 också. Kuk.
Det dåliga med var att han skulle tagit den pucken, han åkte i slowmotion och bara kollade upp i banan! Så sopigt dåligt!captcash skrev:Fan vilken sop-insats av Krüger... känns som han fortfarande "hatar" DIF! Killen måste spela upp sig en jävla massa, han är sämst av alla forwards by far så här långt in på säsongen!
Tappar du puck på egen blå så är det spöstraff på att inte slita som ett djur för att ta tillbaka pucken. Riktigt dåligt Krüger.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja