Almtuna IS - Djurgårdens IF 24/9 2013
Re: Almtuna IS - Djurgårdens IF 24/9 2013
Nisse var på hugget, Sören likaså, Ljungh skulle jag absolut tagit före Eriksson.SirDIFalot skrev: Var någon utöver Johner inte iskall?
Men skitsamma, spelar ju fan ingen roll ändå.
- Lee Harvey Oswald
Re:
om du menar publikmässigt, jo absolut.Malto skrev:Borde man inte i matcher med så här lågt tempo gå ner på folk?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Äh, detta hade man trots allt på känn någonstans. Visst, aldrig bra att torska borta mot Almtuna, men är ganska säker på att fler lag kommer att gå på samma mina.
Nu blickar vi (som alltid) framåt.
HATA MORA!
Nu blickar vi (som alltid) framåt.
HATA MORA!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
skämskudde, vi ses i ES och sisådär 55år
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Re: Re:
Tyvärr märks det att han saknar erfarenhet av seniorspel. Han spelar folk som varit direkt dåliga med hopp att inte sänka deras självförtroende. Resultatet? Ett mål i bakenVikas skrev:Detta är problemet med att ha en coach som Zabel. Han är alldeles för snäll.Malto skrev:Borde man inte i matcher med så här lågt tempo gå ner på folk?
Samma här, känns så satans surt att vi inte kan hålla en jämn nivå på våra matcher, att spelare som ska kliva fram är dåliga när det väl gäller - detta såg vi förra säsongen och det ska inte få upprepas. Antigen blir detta kortvarigt, eller så kommer vi få en repris på förra året!SirDIFalot skrev:Att vi får med oss en poäng istället för två eller tre idag bryr jag mig inte om särskilt mycket. Alldeles för många poäng kvar att spela om för att hetsa upp mig över det.
Men insatsen gör mig lite orolig.
- -daniel-
Det positiva med den här matchen var att det blir än sämre på torsdag mot ett spelskickligt Mora.
Vinst 1-7 mot Mora - högst troligt? JA! Någon överraskad? NEJ.
Förlust 2-5 mot Timrå - högst troligt efter en vinst? JA! Någon överraskad? NEJ.
Förlust 2-5 mot Timrå - högst troligt efter en vinst? JA! Någon överraskad? NEJ.
Svenska coacher är alldeles för snälla och mesiga. Dom spelare som inte gör sitt jobb ska bänkas så dom får en tankeställare..
Alltså, vi kommer ha lättare för mora som inte kommer vilja ha sin målvakt i röven hela matchen, utan som vill trycka på framåt.
- Lidingö DIF
Efter ET och de inledande matcherna så börjar det bli tjollahopp igen. Skönt att man inte längre blir lika deprimerad utan mer rycker på axlarna och lite lojt säger: "jaha!"
Nu är det mentala siktet istället inställt på att övervinna smutsen på torsdag. Hoppas Mora-matchen i bakgrunden kan motbevisa min cyniskhet.
Nu är det mentala siktet istället inställt på att övervinna smutsen på torsdag. Hoppas Mora-matchen i bakgrunden kan motbevisa min cyniskhet.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16