Hemsidan

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Skriv svar
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Re: Förbättra sidan

Inlägg av SirDIFalot »

Det står på förstasidan på tre olika ställen att Sam gjorde tre assist igår.

I rubriken tills hans intervju, i ingressen under och i själva mini-rutan.
Expert.
ciirree
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av ciirree »

SirDIFalot skrev:Det står på förstasidan på tre olika ställen att Sam gjorde tre assist igår.

Jag skrev 2 i statistiken. Menar du att jag skrivit fel i statistiken eller att det står fel på sidan? För som jag såg de så klappklapp spelade Sören och Jocke "2 gånger" så att säga, så Sam ska inte ha assist på de målet!
Användarvisningsbild
seppuko
Kontakt:

Inlägg av seppuko »

ciirree skrev:
SirDIFalot skrev:Det står på förstasidan på tre olika ställen att Sam gjorde tre assist igår.

Jag skrev 2 i statistiken. Menar du att jag skrivit fel i statistiken eller att det står fel på sidan? För som jag såg de så klappklapp spelade Sören och Jocke "2 gånger" så att säga, så Sam ska inte ha assist på de målet!
Officiell statistik måste man gå efter, och där fick Sam två assist, vilket Sir påtalar. Officiell 2, på difhockey.se 3 (i nyheter, inte i din egna statistiksida).
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
ciirree

Inlägg av ciirree »

Du förstod inte vad jag menade? Jag sa ju att jag skrev 2 assist - Statistiksidan på Difhockey är den jag skriver. Vad menar du med Officiell 2?
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Jag menade här på startsidan.

Bild
Expert.
ciirree

Inlägg av ciirree »

[quote="SirDIFalot"sJag menade här på startsidan.

Bild[/quote]

Ja jag bara missförstod allt :) haha.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

"Nästa hemmamatch" stämmer inte.
DIF!
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

Daniel942 skrev:"Nästa hemmamatch" stämmer inte.
Det måste väl gå att fixa ett script som gör att den byter automatiskt?

Hur är sidan byggd?
Användarvisningsbild
Henke95

Inlägg av Henke95 »

Eehhm, är det match idag? Av hemsidan att döma finns det ytterst lite som tyder på det. Lite tråkigt faktiskt.
Victory is sweetest when you've known defeat.
Användarvisningsbild
Jimmy Peterson
Medlem: Ja, ständig medlem
Kontakt:

Inlägg av Jimmy Peterson »

Har tyvärr inte hunnit få upp något i dag. Med det slänger jag gärna ut en fråga, är det någon som är sugen på att skriva matchsnack inför matcherna? Vi har en mall att följa så det är inte så jättesvårt om man bara har lite koll på svenska och hockey.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Jimmy Peterson skrev:Har tyvärr inte hunnit få upp något i dag. Med det slänger jag gärna ut en fråga, är det någon som är sugen på att skriva matchsnack inför matcherna? Vi har en mall att följa så det är inte så jättesvårt om man bara har lite koll på svenska och hockey.
Nu blev det tyst. Det finns ju flera här som inte räds att dra fram sitt svärd (läs: tangentbord) och hyvla lite här och var! :) Är någon sugen på att hjälpa till? Here's your chance!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Magnutz skrev:
Jimmy Peterson skrev:Har tyvärr inte hunnit få upp något i dag. Med det slänger jag gärna ut en fråga, är det någon som är sugen på att skriva matchsnack inför matcherna? Vi har en mall att följa så det är inte så jättesvårt om man bara har lite koll på svenska och hockey.
Nu blev det tyst. Det finns ju flera här som inte räds att dra fram sitt svärd (läs: tangentbord) och hyvla lite här och var! :) Är någon sugen på att hjälpa till? Here's your chance!
Jag tror många tycker rent principiellt att det är de som får betalt för att sköta hemsidan som också ska sköta hemsidan. Det har ju redan under senaste åren funnits massvis med olika röster i DIFTV och andra som skrivit artiklar på sajten som jag förmodar arbetat ideellt. Allt kan ju inte börja skötas av folk som är villiga att jobba gratis.
Expert.
Användarvisningsbild
cCat

Sv: Re: Förbättra sidan

Inlägg av cCat »

SirDIFalot skrev:
Magnutz skrev:
Jag tror många tycker rent principiellt att det är de som får betalt för att sköta hemsidan som också ska sköta hemsidan. Det har ju redan under senaste åren funnits massvis med olika röster i DIFTV och andra som skrivit artiklar på sajten som jag förmodar arbetat ideellt. Allt kan ju inte börja skötas av folk som är villiga att jobba gratis.
Jag håller principiellt med dig. Men samtidigt så vet vi vilket lass de som jobbar kvar på dif drar med alla nedskärningar som spelet i hockeyallsvenskan innebär. Så principiellt tycker JAG att de som gnäller mest borde kunna hjälpa till att förbättra med alla sina (många gånger) briljanta idéer istället för att det ska stanna vid att man bara gnäller.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Staten

Inlägg av Staten »

Har Djurgårn för avsikt att sälja ut på lördag kanske det är dags att börja haussa den matchen?
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Staten skrev:Har Djurgårn för avsikt att sälja ut på lördag kanske det är dags att börja haussa den matchen?
Timrå på tisdag först.
DIF!
Skriv svar