VIK Västerås HK - Djurgårdens IF 20/9 2013
Sv: VIK Västerås HK - Djurgårdens IF 20/9 2013
Vad händer, nån med info? Fan hade också planer efter matchen..
Re: VIK Västerås HK - Djurgårdens IF 20/9 2013
Är bajen inblandad?
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Enligt AB handlar det om rökbomber och inte bengaler... dvs ännu mer korkat! Just when you thought they couldn't get more stupid, VIK surprises you!Berra skrev:Jäkla idioter som tänder en bengal inomhus.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kan det vara så att man blåser av och tilldömer DIF segern? Har nåt sånt hänt i hockey?
I fotboll sker det ju titt som tätt.
Säg den glädje som varar
Vik som lag förlorar ju mest på det här. Dom hade säkert taggat till rejält för att gå ut och köra rejält från början.
Nej. Inte till fördel för DIF. Aldrig.DIF_Soldier skrev:Kan det vara så att man blåser av och tilldömer DIF segern? Har nåt sånt hänt i hockey?
VI är Korkade är väl vad förkortningen VIK står för så jag är inte förvånad.captcash skrev:Enligt AB handlar det om rökbomber och inte bengaler... dvs ännu mer korkat! Just when you thought they couldn't get more stupid, VIK surprises you!Berra skrev:Jäkla idioter som tänder en bengal inomhus.
Jävla bönder. Hela fredagskvällen lär bli ett jävla väntande nu. 0-3 DIF kan jag köpa men jag vill se DIF spela, har väntat hela veckan.
Senast redigerad av Berra den 2013-09-20 18:29:43, redigerad totalt 1 gånger.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
-
Man hör några DIF-supporters sjunga nu bakgrunden. 

"Jag är upprörd, förbannad och ledsen".
SorrySirDIFalot skrev:Blanda inte ihop bengaler och rökbomber.

Dem får det till att någon i DIF klacken kastade ett superman kast över hela rinken och därför ska VIK vinna med 3-0 medans DIF får böta 38.000 kr och spela inför tomma läktare nästa match. Skämt åsido tror jag inte ishockey matcher ställs in, och när dem gör det så brukas dem spelas om.Staten skrev:Nej. Inte till fördel för DIF. Aldrig.DIF_Soldier skrev:Kan det vara så att man blåser av och tilldömer DIF segern? Har nåt sånt hänt i hockey?
En hel del av er minns säker för några år sen när DIF skulle möta Brynäs hemma på globen på en lördag och vaktmästaren gjorde hål i isen så det läkte ut vätska, matchen fick flyttas fram till söndag istället. Inte samma scenario men om matchen nu inte skulle spelas idag (0.00 % chans) så flyttas den fram.
Senast redigerad av Rix den 2013-09-20 18:30:45, redigerad totalt 1 gånger.
- DIF_Soldier
Om vi skippar det konstanta gnäll om att alla i någon sorts maktposition inom sport enhälligt konspirerar mot DIF och istället svarar på frågan vore detta helt lysande.Staten skrev:Nej. Inte till fördel för DIF. Aldrig.DIF_Soldier skrev:Kan det vara så att man blåser av och tilldömer DIF segern? Har nåt sånt hänt i hockey?
Säg den glädje som varar
- BaronVonDif
Sv: VIK Västerås HK - Djurgårdens IF 20/9 2013
Om VIK får böter går väl deras kommun in och betalar.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/