VIK Västerås HK - Djurgårdens IF 20/9 2013
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: VIK Västerås HK - Djurgårdens IF 20/9 2013
Haha... Vilka stjärnor.
Ska man bränna av grejor bör man väl kolla av lite innan man går "all in".
Idioter!
Ska man bränna av grejor bör man väl kolla av lite innan man går "all in".
Idioter!
...och här skyndade man sig som faan att hinna hem och laga mat plus stressade som en jävla dåre... kunde inte idioterna meddelat innan att de tänkte begå mentalt självmord så man inte behövt stressa! :/
EDIT: hinna hem... hitta var fel val även jag känner mig snurrig idag!
EDIT: hinna hem... hitta var fel val även jag känner mig snurrig idag!
Senast redigerad av captcash den 2013-09-20 18:10:59, redigerad totalt 1 gånger.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Haha you and me both. Körde rally hem från kinakrogen för att hinna..captcash skrev:...och här skyndade man sig som faan att hitta hem och laga mat plus stressade som en jävla dåre... kunde inte idioterna meddelat innan att de tänkte begå mentalt självmord så man inte behövt stressa! :/
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: VIK Västerås HK - Djurgårdens IF 20/9 2013
Fan, min prilla skulle ju räcka perioden ut, idioter som sabbar min planering.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Undra vad som hade hänt om vår klack bränt av den. Direktdegradering till div 1?
Blir nog fina böter för Vik helt klart..
Hade det hänt på Hovet hade det varit ett stort uppslag i tidningen "Här dör hockeyn", samt hade Västerås vägra spelat och vunnit matchen på skrivbordsmanér med 3-0.
Haha själv har man maxat på E18 för att hinna till Västerås, nu står jag ute och fryser...#87 skrev:Haha you and me both. Körde rally hem från kinakrogen för att hinna..captcash skrev:...och här skyndade man sig som faan att hitta hem och laga mat plus stressade som en jävla dåre... kunde inte idioterna meddelat innan att de tänkte begå mentalt självmord så man inte behövt stressa! :/
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Och jag som skulle på bio direkt efter matchen. Nu får jag skippa bion.
HATA VÄSTERÅS
HATA VÄSTERÅS
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Edin skrev:Haha själv har man maxat på E18 för att hinna till Västerås, nu står jag ute och fryser...#87 skrev:Haha you and me both. Körde rally hem från kinakrogen för att hinna..captcash skrev:...och här skyndade man sig som faan att hitta hem och laga mat plus stressade som en jävla dåre... kunde inte idioterna meddelat innan att de tänkte begå mentalt självmord så man inte behövt stressa! :/

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Challe: "Vi kan inte garantera spelarna säkerhet"
Expert.
Bara krama motorhuven för att få värme då.Edin skrev:Haha själv har man maxat på E18 för att hinna till Västerås, nu står jag ute och fryser...#87 skrev:Haha you and me both. Körde rally hem från kinakrogen för att hinna..captcash skrev:...och här skyndade man sig som faan att hitta hem och laga mat plus stressade som en jävla dåre... kunde inte idioterna meddelat innan att de tänkte begå mentalt självmord så man inte behövt stressa! :/

Jäkla idioter som tänder en bengal inomhus.

Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Dom brände ju av bengaler förra matchen uppe i Timrå också, nötter!