Djurgårdens IF - IK Oskarshamn 18/9 2013
Re: Djurgårdens IF - IK Oskarshamn 18/9 2013
Mattsson känns riktigt stabil och säker i kassen!
Målet kan man inte klandra honom för tycker jag. Hade våra två gubbar räknat in ordentligt hade inte oik spelaren fått fri väg in.
Målet kan man inte klandra honom för tycker jag. Hade våra två gubbar räknat in ordentligt hade inte oik spelaren fått fri väg in.
PP är ju ca 9305% bättre än förra året iallafall, skönt det! 

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Lee Harvey Oswald
Blir nästan tårögd så fint, vilken smekning av jocke!
Att vi har ett sånt lir i oss !!! (uuh, ryser)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fan va fin variant på sista målet
!!

Hatar mig själv lite grann när jag citerar Ros men det målet var hockeyporr!
Otroligt viktigt mål rent psykologiskt, kanske inte för vår skull men tungt för Oskarshamn som är bättre den här perioden.
Avsluta det här ordentligt i tredje nu.
Firma Guter - Eriksson - Sörensen är förövrigt helt ok.
Avsluta det här ordentligt i tredje nu.
Firma Guter - Eriksson - Sörensen är förövrigt helt ok.
Senast redigerad av Edin den 2013-09-18 19:25:19, redigerad totalt 1 gånger.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Jävlar vad Sörensen - Eriksson - Guter kommer spotta in poäng den här säsongen.
Haha det var de faktiskt!! Den varianten testades en gång på ET med men då gick den inte!sPTNC skrev:Hatar mig själv lite grann när jag citerar Ros men det målet var hockeyporr!
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skillnaden mellan 12/13 och 13/14?Lee Harvey Oswald skrev:Blir nästan tårögd så fint, vilken smekning av jocke!
Två orsaker.
- Laget agerar, inte reagerar. När reaktion krävs görs det ordentligt och inte till 50%
- Spelarna tycker att hockey är kul, inte en plikt.
Säg den glädje som varar
- Jim Morrison
Tomas Ros:
Robin Norell blir borta en månad. Han fick en puck på käken i den andra perioden och ikväll ska han opereras. Käken gick rakt av. Blir borta i en månad.
FY FAN
Robin Norell blir borta en månad. Han fick en puck på käken i den andra perioden och ikväll ska han opereras. Käken gick rakt av. Blir borta i en månad.
FY FAN

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Läste precis det där.. Fyfan vad tråkigt...Jim Morrison skrev:Tomas Ros:
FY FAN
E: Hur många kommer inte gapa om Printz nurå?
Helvete va jobbigt#87 skrev:Läste precis det där.. Fyfan vad tråkigt...Jim Morrison skrev:Tomas Ros:
FY FAN

Haha jag skrev om Printz precis! Men jag menar, vi tar säkert upp en annan junior nu!#87 skrev:Läste precis det där.. Fyfan vad tråkigt...Jim Morrison skrev:Tomas Ros:
FY FAN
E: Hur många kommer inte gapa om Printz nurå?
Hahah..ciirree skrev:
Haha jag skrev om Printz precis! Men jag menar, vi tar säkert upp en annan junior nu!