Djurgårdens IF - IK Oskarshamn 18/9 2013
Re: Djurgårdens IF - IK Oskarshamn 18/9 2013
Så det är S24 som gäller idag då? Känns som man köpt viaplay i onödan. Någon som vet vem som kommenterar?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Förmodligen samma snubbe som sist.Celes skrev:Så det är S24 som gäller idag då? Känns som man köpt viaplay i onödan. Någon som vet vem som kommenterar?
Tror fortfarande vi har flest matcher på Viasat av alla.
Expert.
Haha, kul att du är på hugget i alla fall. Jag tycker det var väldigt krampaktigt, speciellt i första. Krampaktig och trög hockey är sällan underhållande för gemene man. Men det blir givetvis bättre i och med att säsongen utvecklas och spelarna blir varma i kläderna.SirDIFalot skrev:Han försöker bara säga att han tror att tacklingar lockar folk utan att använda just ordet tacklingar. Klart att det var en sjukt underhållande tillställning senast som innehöll det mesta.mb81 skrev:Tycker ändå det var mycket underhållnig. En vändning i sista perioden, horribla domslut, hets mot domaren, hyllningen för Jimmie. Jag om jag nu inte hade säsongskort skulle varit sugen på mer efter denna match!sensei skrev:Första matchen var lite lam, tyvärr. Vill se mer känslor, svett och tårar -- lite det spåret Sörensen var inne på i sitt spel. Då återkommer marginalfolket tror jag. Hur man än vrider och vänder på det så vill marginalåskådare primärt bli underhållna. Det är bara att fejsa facts.
Säger inte att laget spelade dåligt som helhet, inser att det är svårt att bjuda på show samtidigt som man vinner mot ett spelförstörande defensivt lag. Men faktum kvarstår.
Ok att man inte tjänar några stålar direkt på det men har väl inte marknadsförts så mycket att det är gratis för medlemmar idag?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- SirDIFalot
Krampaktigt i första kan jag definitivt hålla med om. Mycket premiärnerver där.sensei skrev:Haha, kul att du är på hugget i alla fall. Jag tycker det var väldigt krampaktigt, speciellt i första. Krampaktig och trög hockey är sällan underhållande för gemene man. Men det blir givetvis bättre i och med att säsongen utvecklas och spelarna blir varma i kläderna.SirDIFalot skrev:Han försöker bara säga att han tror att tacklingar lockar folk utan att använda just ordet tacklingar. Klart att det var en sjukt underhållande tillställning senast som innehöll det mesta.mb81 skrev:Tycker ändå det var mycket underhållnig. En vändning i sista perioden, horribla domslut, hets mot domaren, hyllningen för Jimmie. Jag om jag nu inte hade säsongskort skulle varit sugen på mer efter denna match!sensei skrev:Första matchen var lite lam, tyvärr. Vill se mer känslor, svett och tårar -- lite det spåret Sörensen var inne på i sitt spel. Då återkommer marginalfolket tror jag. Hur man än vrider och vänder på det så vill marginalåskådare primärt bli underhållna. Det är bara att fejsa facts.
Säger inte att laget spelade dåligt som helhet, inser att det är svårt att bjuda på show samtidigt som man vinner mot ett spelförstörande defensivt lag. Men faktum kvarstår.
Ok att man inte tjänar några stålar direkt på det men har väl inte marknadsförts så mycket att det är gratis för medlemmar idag?
Expert.
Vi vinner med 5-1.
Gör som jag gjordeCeles skrev:Så det är S24 som gäller idag då? Känns som man köpt viaplay i onödan. Någon som vet vem som kommenterar?

-
pulverapa skrev:Vi vinner med 5-1.
Vi kan förvänta oss många mål ikväll, med andra ord, eftersom svaret torde vara någon slags mix av ovanstående. 6-6 alltså?android skrev:Vi förlorar med 1-5.

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
ciirree skrev:Gör som jag gjordeCeles skrev:Så det är S24 som gäller idag då? Känns som man köpt viaplay i onödan. Någon som vet vem som kommenterar?Eftersom varken Viaplay eller S24 har bindningstid så köp abbonemang vartefter hur många antal matcher de sänder. Nu i September va de fler matcher på S24 än Viasat (då jag räknade bort de som spelades på TV10/Viasat gratis). Sen sa jag upp det direkt. Sen gör jag samma sak i Oktober
Läste du det jag skrev i hockeyallsvenskan tråden eller?
för exakt så sa och frågade jag om man skulle göra.
Matchen 20/9 och 1/10 missar man. Om man inte väljer att köpa viaplay från 1/10. För sen rullar det på ganska rejält med matcher på deras sida. Man kör lite i taget

- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Djurgårdens IF - IK Oskarshamn 18/9 2013
Köpte en månad s24 inför premiären. Nästan så jag ångrar det, glömt vilken genomusel kvalité det är på skiten. Men de ska ju komma med en förbättrad plattform med bättre bildkvalitet i oktober ^^ Tror det först när jag ser det. Skiten är uppsagd iaf.
- SirDIFalot
Re: Sv: Djurgårdens IF - IK Oskarshamn 18/9 2013
Är det bättre att inte se matcherna alls?Henkos skrev:Köpte en månad s24 inför premiären. Nästan så jag ångrar det, glömt vilken genomusel kvalité det är på skiten. Men de ska ju komma med en förbättrad plattform med bättre bildkvalitet i oktober ^^ Tror det först när jag ser det. Skiten är uppsagd iaf.
Expert.
Haha Sir hugger som en kobra
- SirDIFalot
Ja men jag fattar verkligen inte grejen med gnället på S24. Är det bara för att stålarna hamnar hos AB?Celes skrev:Haha Sir hugger som en kobra
Allsvenskan hade ju varit en dubbelt så stor mardröm ifall alla matcher som inte går på Viasat hade gått på Hockeyallsvenskan.se där sändningarna är så horribelt dåliga och dessutom kostar ännu mer.
Expert.