Godnoken skrev:Vaa.. Tyckte deras tröjor var snygga.
Färgen i sig är de inget fel på, jag tvärälskar Växjös nya orangea tröjor med blått i siffror och namn. Men Karlskrona tycker jag har valt helt fel utförande och färgkombination på sina
Lee Harvey Oswald skrev: Om vi ändå ska prata dålig färgmatchning
Så kan ni ju kolla in Karlskronas nya hemmatröjor. Fan va fula. Orangea när man har rött i halva klubbmärket! Fattar inte hur man tänkte där
Tydligen deras tredjeställ som en hyllning till Karlskrona IK.
Generellt sätt tycker jag HA-lagens tröjor ser jävligt billiga ut, inte många som har broderade nummer eller sydda namn/reklam.
Jaha okej så det var bara denna matchen eller ska de spela vidare i dem?
Nej jag tycker exakt lika! Det ser så sjukt billigt och fult ut när man har bara ett tyg och inga brodyrer!
förevigtdjurgården skrev:Förväntar mig samt hoppas att vi kan göra en bättre förstaperiod denna match. De har varit vår stora last i HA nu..
Precis. Man vinner inga matcher i första perioden. Men man kan förlora dem där. Håll tätt bakåt, sedan Full fart framåt.
Började faktiskt föra statistik på det där förra året för att jag inte hade något att göra, vi förlorade inte en match när vi hade ledning efter första perioden (såvida mitt minne inte sviker mig), och vann enbart ett fåtal där vi låg under efter första.
Nu har vi ju förvisso en annan moral än förra året men onödigt att släppa in massa tråkiga mål i första perioden och få direkt uppförsbacke. Vi kan så mycket bättre!
förevigtdjurgården skrev:Förväntar mig samt hoppas att vi kan göra en bättre förstaperiod denna match. De har varit vår stora last i HA nu..
Precis. Man vinner inga matcher i första perioden. Men man kan förlora dem där. Håll tätt bakåt, sedan Full fart framåt.
Började faktiskt föra statistik på det där förra året för att jag inte hade något att göra, vi förlorade inte en match när vi hade ledning efter första perioden (såvida mitt minne inte sviker mig), och vann enbart ett fåtal där vi låg under efter första.
Nu har vi ju förvisso en annan moral än förra året men onödigt att släppa in massa tråkiga mål i första perioden och få direkt uppförsbacke. Vi kan så mycket bättre!
Sant! Ett annat problem förra året var ju att vi sköt så sjukt mycket skott på mål men fick aldrig in puckarna. Vi sköt 3e mest i hela HA men låg på 10 plats i SG%. Det verkade vara exakt samma problem i Troja matchen, vi sköt väl uppmot 40 skott?
förevigtdjurgården skrev:^ Yes, vi hade 42-17 i skott mot Troja eller nåt sånt där. 19 skott i andra perioden.
Ah precis, så där måste vi bli bättre med! Sen visst, nu kan de ju ha varit så att Bengtsberg var bra - eller så gjorde vi honom bra, men bara det inte blir så hela säsongen så!