Är han borta för att han har ett kontrakt på en månad?Glory1 skrev:Kalus är ju ändå redan borta, så han blir det ändå inte.
Och det här med polisnotorna, kommer inte det innebära att vi får ännu mer över?
Djurgårdshjälpen
Djurgårdshjälpen
2014-04-07, vad hände?
Re: Djurgårdshjälpen
Jaha det uppfattade inte jag. Såg bara en rubrik på aftonbladet för ett tag sedan att han skrivit på för något annat lag.
DIF är ju Iron Maiden! = Lite finare, lite bättre.JohanPez skrev:Frölunda förtjänar inte Mustasch, det är ju så solklart att de är Hammerfall.Nyberabb skrev:enkelt sagt, Lyxand är sabaton1962FenderStrat skrev:Axel_K skrev:Nja, DIF-visor med Jack Vreeswijk känns bättre isåfall!![]()
Jag älskar metal, men DIF är inte metal, Västra Fiskrens och diverse bonnlag är metal.
Visor?? Fyfan.
frölunda Mustach
solna är Ultima thule
DIF är Thåström, Vreeswijk, Stil och klass
Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Hade inte Steve Harris, Djurgårdströja på Sonispherefestivalen för något år sedan? =)
Edit: Rättar mig själv här, det var Alice Cooper som hade DIF-hockeytröja.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Amon Amarths sångare Johan Hegg har ju uppträtt i DIF-hockeytröja i början av karriären och både han och Ted Lundström har stått i ett flertal Djurgårdsklackar. Dessutom har jag sett LG Petrov från Entombed flera gånger på Hovet.
Det finns definitivt en Metalkoppling även om jag inte tänker lägga mig i vilken musik vi ska spela på matcherna, för jag vet att min musiksmak inte matchar allmänhetens.
Det finns definitivt en Metalkoppling även om jag inte tänker lägga mig i vilken musik vi ska spela på matcherna, för jag vet att min musiksmak inte matchar allmänhetens.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
- BaronVonDif
Sv: Djurgårdshjälpen
Kommer aldrig dyka upp en låt som alla gillar, finns inget mer subjektivt än musik. Vi hade faktiskt en plan på att få hit Alice Cooper till en dag för DIF men eftersom annexet var bokat sprack planen.
Senast redigerad av BaronVonDif den 2013-09-13 14:59:29, redigerad totalt 1 gånger.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Djurgårdshjälpen
Ok, ja den var fel den artikeln. Han har skrivit ett en månadskontrakt med samma klubb som hans bror spelar i. Så han är nog inte borträknad.Glory1 skrev:Jaha det uppfattade inte jag. Såg bara en rubrik på aftonbladet för ett tag sedan att han skrivit på för något annat lag.

2014-04-07, vad hände?
Jag tror verkligen inte han är borträknad men tror vi gör ett misstag om vi signar honom iaf. Gillade honom som fan och har rätt attityd och allt det där men svårt att se att han skulle förändra så mycket för det här laget. Vet inte var jag skulle placera han i laget. Möjligen med Dustin och Saviano isf.Jepe skrev:Ok, ja den var fel den artikeln. Han har skrivit ett en månadskontrakt med samma klubb som hans bror spelar i. Så han är nog inte borträknad.Glory1 skrev:Jaha det uppfattade inte jag. Såg bara en rubrik på aftonbladet för ett tag sedan att han skrivit på för något annat lag.
Djurgårdshjälpen har gått så jävla bra(över de flestas förväntan antar jag) och nu vill jag att man siktar betydligt högre vad gäller spelare. En grym defensiv back eller en center som producerar rikligr med poäng är drömmen för mig. Men som sagt tidigare så vänta och se till januari(eller när rätt spelare dyker upp på marknaden) för att känna av vad som behövs. Det här laget ska klara vara i toppen utan förstärkning. Vill ha en kille som kan göra riktig skillnad i kvalserien om vi nu går dit.
- Andy
- Säsongskort: Ja
Vi har alltid siktat högt vad gäller spelare.mb81 skrev:Jag tror verkligen inte han är borträknad men tror vi gör ett misstag om vi signar honom iaf. Gillade honom som fan och har rätt attityd och allt det där men svårt att se att han skulle förändra så mycket för det här laget. Vet inte var jag skulle placera han i laget. Möjligen med Dustin och Saviano isf.Jepe skrev:Ok, ja den var fel den artikeln. Han har skrivit ett en månadskontrakt med samma klubb som hans bror spelar i. Så han är nog inte borträknad.Glory1 skrev:Jaha det uppfattade inte jag. Såg bara en rubrik på aftonbladet för ett tag sedan att han skrivit på för något annat lag.
Djurgårdshjälpen har gått så jävla bra(över de flestas förväntan antar jag) och nu vill jag att man siktar betydligt högre vad gäller spelare. En grym defensiv back eller en center som producerar rikligr med poäng är drömmen för mig. Men som sagt tidigare så vänta och se till januari(eller när rätt spelare dyker upp på marknaden) för att känna av vad som behövs. Det här laget ska klara vara i toppen utan förstärkning. Vill ha en kille som kan göra riktig skillnad i kvalserien om vi nu går dit.
I fjol finansierade vi lagets bäste spelare Ottosson och ambitionen är minst lika hög i år.
Vi vill göra skillnad och vi vill ge alla Djurgårdare en möjlighet att göra skillnad.
Att kunna finansiera en tidig förstärkning av truppen OCH ett kort förstärkning i kvalserien av högsta klass vore det skönaste.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
- DIF_Soldier
Om du nöjer dig med rubriker på afonbladet för att läsa in nyheter råder jag dig att tänka om, annars får du en skev världsbild jävligt snabbtGlory1 skrev:Jaha det uppfattade inte jag. Såg bara en rubrik på aftonbladet för ett tag sedan att han skrivit på för något annat lag.

Det torde inte spela någon roll vad man anser om låten. Köp den på iTunes och ha den på ljudlöst på spotify så rullar pengarna in till DIF. Enkel sak att göra. Har haft den på ljudlös repeat på spotify i lite mer än ett dygn nu.
Säg den glädje som varar
Haha nejdå det är bara det att jag inte varit hemma senaste tiden och bara haft tillgång till telefonen när det kommer till internet så orkade inte bry mig om att öppna den artikeln 

Om man inte kan få in en bra defensiv back menar nog jag att nästa alternativ in borde vara en riktigt bra center med sina styrkor i offensiven, gärna då också bra på att teka. Även om Ljungh gjorde bra igår i min uppfattning kunde ju en duon Saviano - Johner hottas upp ordentligt med en bättre center...
Älskar låten mer och mer för varje gång jag hör den. På något sätt en väldigt mysig låt.
Vi kräver fler än en!
Vi kräver fler än en!

- BaronVonDif
Sv: Re: Djurgårdshjälpen
Den som väntar på nåt gott. http://t.co/73ZL0gMduSAxel_K skrev:Älskar låten mer och mer för varje gång jag hör den. På något sätt en väldigt mysig låt.
Vi kräver fler än en!
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
Re: Sv: Re: Djurgårdshjälpen
Hade gärna hjälpt till på något sätt ifall jag hade haft någon kunskap alls inom området!BaronVonDif skrev:Den som väntar på nåt gott. http://t.co/73ZL0gMduSAxel_K skrev:Älskar låten mer och mer för varje gång jag hör den. På något sätt en väldigt mysig låt.
Vi kräver fler än en!
Grymt förresten!