Inte min favoritgenre vad gäller musik, och inte riktigt den typen av musik som jag förknippar med Djurgården.
Men oavsett hur min smak än är, så är låten rätt skön ändå. Bra och samtidigt lite skämtsam text. Fantastiskt bra jobbat med låten. Köpte låten nyss på Itunes för att bidra lite. Blir mer bidrag längre fram.
Jag har inte sagt det innan, så jag säger det nu. Ni som lägger ner allt detta ideella arbete för att få in pengar till Djurgården, ni är sanna hjältar. Jag förstår inte hur ni finner all kraft och motivation för att lägga ner alla dessa hundratals timmar arbete för att göra denna satsning möjligt. Det är stort, riktigt stort. Ni ska vara riktigt stolta över vad ni har åstadkommit!
Zephyrox skrev:Skulle helst vilja se mer punk än metal på nästa Djurgårds låt..
Har inget emot punk men är inte så bra på att skriva punk låtar tyvärr, vi har heller ingen ensamrätt att skriva låtar åt DIF, om nån har ett band och låt är det bara att spela in.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson http://www.djurgardshjalpen.com/
Zephyrox skrev:Skulle helst vilja se mer punk än metal på nästa Djurgårds låt..
Har inget emot punk men är inte så bra på att skriva punk låtar tyvärr, vi har heller ingen ensamrätt att skriva låtar åt DIF, om nån har ett band och låt är det bara att spela in.
Äh hur svårt kan det vara! Stryk hälften av ackorden, spela snabbare och skrik istället för att sjunga!
/Gammal punkare
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
Sagt det förut och säger det igen. Fan vad grymma ni är! Miljonen borde vi greja nån gång runt en dag för DIF och det är sinnessjukt jävla bra.
Med tanke på de pengarna vi förmodligen kommer ha så tycker jag vi ska sikta betydligt högre än Kalus. För ärligt talat hur poppis han än blev så tror jag inte han kommer göra nån jätteskillnad för årets lag. Tycker vi ska vänta till januari och verkligen känna av vad som behövs och då värva en spelare som ska vara i toppskiktet i allsvenskan på sin position. På ett fyramånaders artistkontrakt borde man kunna få en sjukt bra spelare!