Djurgårdens IF - Frölunda HC, 1/2 2007
Kan bara bli bättre va? Finns ju chans att VF drar sig på defensiven så vi kan skaka fram lite PP. Det hade iaf jag fruktat Dif skulle göra om det varit vi som haft 2-1. En period kvar, det här kan vi vända på, men då får folk fan börja ta i, det är om inte sista så i varje fall ett av de senare slutspelstågen som börjar rulla nu....
Nu är det kokta fläsket snart stekt!!!!
Hej!
Jag är nästan hysteriskt orolig över att DIF åker ur Elitserien i år.
En anledning som kommer att bidra extra mycket till detta är att hela 4 DIF spelare har tagits ut till landslaget. Varför då?
Gissa hur Bremberg och CO kommer att må efter de tuffa och slitsamma matcherna?
Efter att ha varit på DIF- Modo i förra veckan så började jag att få gråa hår. Jag förväntade mig att få se ett aggressivt DIF lag från första början som bara ville döda matchen på en gång. Tyvärr fick man se ett mediokert gäng som enbart skapade halvchanser!
Kan någon förklara för mig varför laget verkar har stagnerat i utvecklingen så markant på slutet?
Är det några oroligheter i laget eller?
Jag vill se ett lag som är hungriga som vargar på planen och vägrar att förlora. Just nu känns det som att de inte tar situationen på allvar och det tycker jag är en väckarklocka nog för att vara orolig!!
Mvh
Richard en trogen DIF:are!
Jag är nästan hysteriskt orolig över att DIF åker ur Elitserien i år.
En anledning som kommer att bidra extra mycket till detta är att hela 4 DIF spelare har tagits ut till landslaget. Varför då?
Gissa hur Bremberg och CO kommer att må efter de tuffa och slitsamma matcherna?
Efter att ha varit på DIF- Modo i förra veckan så började jag att få gråa hår. Jag förväntade mig att få se ett aggressivt DIF lag från första början som bara ville döda matchen på en gång. Tyvärr fick man se ett mediokert gäng som enbart skapade halvchanser!
Kan någon förklara för mig varför laget verkar har stagnerat i utvecklingen så markant på slutet?
Är det några oroligheter i laget eller?
Jag vill se ett lag som är hungriga som vargar på planen och vägrar att förlora. Just nu känns det som att de inte tar situationen på allvar och det tycker jag är en väckarklocka nog för att vara orolig!!
Mvh
Richard en trogen DIF:are!