Axel_K skrev:Mailade SR förut, fick precis svar.
" Ok, jag skickar vidare till våra musikläggareJ
Mvh/Anna"
Tyvärr så lär SR aldrig spela låten ändå, men kul ändå att se vilket engagemang som finns.
Djurgårdshjälpen har växt något enormt i mina ögon från att tro att det skulle vara återigen nåt som sker för ofta med för mycket snack och lite verkstad - men så har det verkligen inte blivit!
Hyll till er alla.
Det blir dom så illa tvugna att göra om den hamnar på Digilistan (Sveriges mest nedladde låtar), så köp på!
En idé jag fick, som kanske inte går att genomföra dock, hade varit om man kunde binda upp sig med att man degar 50 kr per vinst Djurgården levererar fram till nyår. Eller 10kr per mål. Eller något sånt. Men kanske blir krångligt att fakturera(?) eller få folk att faktiskt dega efter att "bundit upp sig" att göra det.
Om någon har en bättre idé på hur betalningen skulle gå till så kanske det går att genomföra.
Tack för alla hyllningar, blir lite sugen på att spela in fler låtar fast nästa blir nog en metal låt.
Sen behöver jag poängtera att vi är i akut behov av hjälp inför En dag för Djurgården. 5 personer kan omöjligt stå bakom en fest för 8000 ensamma, vi har sökt folk här och via hemsidan tidigare men intresset har varit för lågt. Utöver funktionärer är det även en hel del planering och saker som ska fixas, här har ni även möjlighet att komma med idéer. Skicka intresse anmälan till nån i styrelsen via vår hemsida sen styr vi upp ett möte i stan där vi fördelar arbetsuppgifter! Bor ni inte i stan kan ni få uppgifter via mail.
Ronnie från DH kommer även ta upp detta i periodpausen ikväll.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson http://www.djurgardshjalpen.com/
1 Vi Ska Tillbaks
Djurgårdshjälpen
Vi Ska Tillbaks
2Wake Me Up
Avicii
3Wrecking Ball
Miley Cyrus
4Roar
Katy Perry
5Atlas (From “The Hunger Games: Catching Fire” Soundtrack)
Coldplay
6You Make Me
Avicii
7Am I Wrong
Envy
8Applause
Lady Gaga
9We Can't Stop
Miley Cyrus
10Sergels torg
Veronica Maggio
Senast redigerad av BaronVonDif den 2013-09-12 18:57:52, redigerad totalt 4 gång.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson http://www.djurgardshjalpen.com/