Poängliga internt 13/14
- Jim Morrison
Re: Poängliga internt 13/14
Till alla flickor vi har försakat...rikkard skrev:Heja GES!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Till alla er som trottJim Morrison skrev:Till alla flickor vi har försakat...rikkard skrev:Heja GES!
På allting som vi gjort
Vill ni följa med oss (söder)ut?
[...]
När vi gräver guld i Germanyyyyy

Poängliga internt 13/14
"Glamourkedjan ingick väll inte Kjellberg i? Var inte det Knutsen, Lindqvist/Bremberg, P. Eriksson?ciirree skrev:Jaha, haha! Jadu, jag är inte så gammal så det hade jag ingen aning omskämt åsido!
Syftade mer på att de skrev i Aftonbladet om den gamla "glamour"-kedjan med Espen Knutsen, Patric Kjellberg och Fredrik Bremberg och de kallade nu denna för GES kedjan! Men ja, vi får hitta ett nytt namn åt dem helt enkelt!
Jag kommer faktiskt inte ihåg! Men Aftonbladet skrev såRolv skrev:"Glamourkedjan ingick väll inte Kjellberg i? Var inte det Knutsen, Lindqvist/Bremberg, P. Eriksson?ciirree skrev:Jaha, haha! Jadu, jag är inte så gammal så det hade jag ingen aning omskämt åsido!
Syftade mer på att de skrev i Aftonbladet om den gamla "glamour"-kedjan med Espen Knutsen, Patric Kjellberg och Fredrik Bremberg och de kallade nu denna för GES kedjan! Men ja, vi får hitta ett nytt namn åt dem helt enkelt!

Haha jaja grabbar här ovanför, lite överstyr nuva! lägg era tips istället, vad tror ni?

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Linkan, Knutsen, Ericksson är orginalet har jag för migciirree skrev:Jag kommer faktiskt inte ihåg! Men Aftonbladet skrev såRolv skrev:"Glamourkedjan ingick väll inte Kjellberg i? Var inte det Knutsen, Lindqvist/Bremberg, P. Eriksson?ciirree skrev:Jaha, haha! Jadu, jag är inte så gammal så det hade jag ingen aning omskämt åsido!
Syftade mer på att de skrev i Aftonbladet om den gamla "glamour"-kedjan med Espen Knutsen, Patric Kjellberg och Fredrik Bremberg och de kallade nu denna för GES kedjan! Men ja, vi får hitta ett nytt namn åt dem helt enkelt!med tanke på att de brukar göra bort sig så har du säkert rätt!
Haha jaja grabbar här ovanför, lite överstyr nuva! lägg era tips istället, vad tror ni?
Poängliga internt 13/14
Så var det.johan_80 skrev:Linkan, Knutsen, Ericksson är orginalet har jag för migciirree skrev:Jag kommer faktiskt inte ihåg! Men Aftonbladet skrev såRolv skrev:"Glamourkedjan ingick väll inte Kjellberg i? Var inte det Knutsen, Lindqvist/Bremberg, P. Eriksson?ciirree skrev:Jaha, haha! Jadu, jag är inte så gammal så det hade jag ingen aning omskämt åsido!
Syftade mer på att de skrev i Aftonbladet om den gamla "glamour"-kedjan med Espen Knutsen, Patric Kjellberg och Fredrik Bremberg och de kallade nu denna för GES kedjan! Men ja, vi får hitta ett nytt namn åt dem helt enkelt!med tanke på att de brukar göra bort sig så har du säkert rätt!
-
Jocke 130p
Sörensen 78p
Guter 78
Förutsatt att de fortsätter hålla samma poängsnitt över alla 52 matcher, det vi alla att det får vi hålla osannolikt, men potential finns att samtliga nosar på 60p.

Sörensen 78p
Guter 78
Förutsatt att de fortsätter hålla samma poängsnitt över alla 52 matcher, det vi alla att det får vi hålla osannolikt, men potential finns att samtliga nosar på 60p.

- minalman
- Säsongskort: Ja
Poängliga internt 13/14
Då landar vi på 2,5 x 52 = 130 poäng i tabellen också!1962FenderStrat skrev:Jocke 130p
Sörensen 78p
Guter 78
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Då säger vi så!minalman skrev:Då landar vi på 2,5 x 52 = 130 poäng i tabellen också!1962FenderStrat skrev:Jocke 130p
Sörensen 78p
Guter 78
En jämnförelse hur det har gått jämnfört med ET (beräknat på 52 matcher) samt hur många Mål / Assist spelarna kommer att hamna på sett till de 12 första spelade matcherna.

Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
-
Oj vad fel vi alla kommer få om poänligan. Som det ser ut nu kommer nog ingen hamna på över 1p/ match. Jag tror Dustin kommer vinna poängligan följt av Saviano. Dustin hamnar på nånstans 42-45p tror jag. Savino 38-40p. Sörensen 35p. Guter 33p.
Någonting som inte heller känns helt okej förutom produktionen är ju att Guter ligger på -4, Eriksson -4 och Sörensen -5. Den kedjan ska vara bättre än såhär, kämpa!