Du kan köpa den redan nu på https://difhockey.solidtango.com/litto skrev:HÄRLIGT!Jepe skrev:JA!litto skrev:Sänder DIFTV matchen imorgon...?
European Trophy 2013
European Trophy 2013
2014-04-07, vad hände?
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: European Trophy 2013
Halvvägs till Sthlm nu. Taggad som f-n!
- MarcusDaze
Underbart att vi har fått ihop kemin i laget så pass bra, vilken laginsats! BERLIN HÄR KOMMER VI!
First we take Brynäs
Then we take Berlin!
Ångrar verkligen inte att jag kämpade mig iväg idag, det var så värt det!
Then we take Berlin!
Ångrar verkligen inte att jag kämpade mig iväg idag, det var så värt det!
Vad var publiksiffran?
2958 eller något sådant.#10 skrev:Vad var publiksiffran?
Detta avancemang var inte bra ekonomiskt. Resa och boende till Tyskland kostar bra mycket mer än de pengar vi fick för gruppsegern. Sjukt att det ska vara så.
10 stycken fel av mig.
Däremot var avancemanget ett bra sportsligt kvitto.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Ja, totalt sett har vi nog knappast gjort något jätteplusresultat ekonomiskt under den här turneringen. Men det är så klart viktigt för gruppen att känna att vi kan vinna. Även mot bra motstånd.Jaha! skrev:Detta avancemang var inte bra ekonomiskt. Resa och boende till Tyskland kostar bra mycket mer än de pengar vi fick för gruppsegern. Sjukt att det ska vara så.
- SirDIFalot
"Djurgården brände för mycket krut i ET..."
Den frasen tror jag blir årets version av "Man borde spelat mot andra lag på försäsongen än varit med i ET" som var poppis ifjol.
Den frasen tror jag blir årets version av "Man borde spelat mot andra lag på försäsongen än varit med i ET" som var poppis ifjol.
Expert.
- -daniel-
Mm tänkt samma tanke. Så trött på sådana generaliseringar.SirDIFalot skrev:"Djurgården brände för mycket krut i ET..."
Men sen kan man ju tänka lite såhär med. Att resorna vi gjort i ET är kostnader som vi visste om redan innan, det var ju planerat. Men vad ledningen däremot inte kunde räkna med innan ET började va att vi skulle "få pengarna tillbaka" via gruppseger! Missförstå mig inte, klart dom visste om summan, men att vi skulle vinna gruppen kunde dom aldrig räknat med i budgeten!
Senast redigerad av ciirree den 2013-09-07 18:53:26, redigerad totalt 1 gånger.