DIFpodden
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: DIFpodden
Alla -daniels- förslag är sådant som jag också vill veta, så diskutera gärna det. 

Sv: DIFpodden
Politiskt korrekta svar är förbjudna! Fråga 4 är mycket intressant. Det skulle vara väldigt intressant med ett ärligt svar.
- Tapout1891
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Re: Sv: DIFpodden
pulverapa skrev:Politiskt korrekta svar är förbjudna! Fråga 4 är mycket intressant. Det skulle vara väldigt intressant med ett ärligt svar.
a) hur viktig är en lagkapten för dig?
b) vad förväntar du dig av lagkaptenen?
man vill ju inte ha ett dösvar som dödar hela frågan.
vore intressant att veta psykologin bakom
om & hur mycket detta spelar roll i deras prestationer på isen
och kemin som bildas i laget av en "stark" lagkapten.
"A fast body-contact game played by men with clubs in their hands and knives laced to their feet.” - Paul Gallico
- SirDIFalot
Nu hann jag inte se allt detta innan inspelning och varken Alexandersson och Nils kunde inte spela in särskilt länge.
Men vi hann med en del av ovanstående. Förhoppningen är att avsnittet kommer före nästa match.
Men vi hann med en del av ovanstående. Förhoppningen är att avsnittet kommer före nästa match.
Expert.
- SirDIFalot
Jag blev mycket förvånad över Nils svar på min fråga "Vem hatar aik mest i laget?"
I övrigt blev det nog en bra timma. Mer hockeysnack in general kanske än renodlad DIF.
I övrigt blev det nog en bra timma. Mer hockeysnack in general kanske än renodlad DIF.
Expert.
Jag antar att vi måste vänta på avsnittet för att få höra det svaret?SirDIFalot skrev:Jag blev mycket förvånad över Nils svar på min fråga "Vem hatar aik mest i laget?"
- SirDIFalot
Det tycker jag. Men den kan ni ju klura påAlexander skrev:Jag antar att vi måste vänta på avsnittet för att få höra det svaret?SirDIFalot skrev:Jag blev mycket förvånad över Nils svar på min fråga "Vem hatar aik mest i laget?"

Expert.
Mattson eller Adam, de har varit i den smutsiga föreningen och kommer till den fina, klart de hatar gnihet då!
Säg nu! Det är ju bara elakt att säga A utan att säga B 

- antti-pekka
- Medlem: Ja, ständig medlem
Den här frågan fick ett väldigt bra, intressant och tydligt svar. Nisse bjöd förövrigt på många garv. Hans kommentarer om Johners och Savianos klädstil var underbara. Det är bara att vänta in den färdiga produkten.-daniel- skrev:Så tillvida Nils Andersson är #7 (och ingen helt random med samma namn) så kommer några frågor han / ni kan reflektera kring:SirDIFalot skrev:Imorgon spelas ett renodlat hockeyavsnitt av DIFpodden in.
Jag, Thomas Alexandersson och Nils Andersson deltar.
Några förslag på saker ni vill att vi tar upp?
5) Skillnad den här säsongen i coachning av backarna med Nyman jämfört med Bäcklin (eller hann kanske aldrig Nils få en uppfattning om hur det fungerade förra säsongen pga skadan?)
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tror att det är Hank eller Ahlén, men det vore inte så otippat. Därför säger jag Sundberg.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams