ET: Fribourg-Gotteron - Djurgårdens IF 31/8 2013 | EP Trophy
Re: ET: Fribourg-Gotteron - Djurgårdens IF 31/8 2013 | EP Tr
Jag ser redan nu framför mig hur TPS torskar sina resterande matcher, samtidigt som Brynäs vinner b2b nästa vecka - och tar förstaplatsen ifrån oss.
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skulle inte förvåna mig..#87 skrev:Jag ser redan nu framför mig hur TPS torskar sina resterande matcher, samtidigt som Brynäs vinner b2b nästa vecka - och tar förstaplatsen ifrån oss.
EDIT: Sa Challe något om Printz? Missade tyvärr båda matcherna nu i helgen.
Enda Challe sa om Printz (och Kalus) var att det inte fanns något nytt alls sen förra veckan, samma status så ser väl inte helt ljust ut.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- MarcusDaze
Eller så ser det ljust ut. Att dom fortfarande förhandlar?captcash skrev:Enda Challe sa om Printz (och Kalus) var att det inte fanns något nytt alls sen förra veckan, samma status så ser väl inte helt ljust ut.
Hehe adv. positive thinking?MarcusDaze skrev:Eller så ser det ljust ut. Att dom fortfarande förhandlar?captcash skrev:Enda Challe sa om Printz (och Kalus) var att det inte fanns något nytt alls sen förra veckan, samma status så ser väl inte helt ljust ut.

Men visst skulle det kunna vara så, dock är ju pengarna slut från spelarbudgeten så det känns som Printz ser sig om efter ett kontrakt i typ KHL elr Schweiz just nu. Jag tror inte det är någon förhandling alls som pågår utan helt enkelt att vi väntar och hoppas att 1. Printz inte hittar nån annan intressant klubb och 2. att vi lyckas hitta en dold kista pengar från nått externt håll för att kunna erbjuda han någon form av kontrakt.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Fast om vi går till slutspel så får vi väl 30k euro? Kanske skapa lite utrymme i lönebudgeten...?captcash skrev:Hehe adv. positive thinking?MarcusDaze skrev:Eller så ser det ljust ut. Att dom fortfarande förhandlar?captcash skrev:Enda Challe sa om Printz (och Kalus) var att det inte fanns något nytt alls sen förra veckan, samma status så ser väl inte helt ljust ut.
Men visst skulle det kunna vara så, dock är ju pengarna slut från spelarbudgeten så det känns som Printz ser sig om efter ett kontrakt i typ KHL elr Schweiz just nu. Jag tror inte det är någon förhandling alls som pågår utan helt enkelt att vi väntar och hoppas att 1. Printz inte hittar nån annan intressant klubb och 2. att vi lyckas hitta en dold kista pengar från nått externt håll för att kunna erbjuda han någon form av kontrakt.
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag tror det är naivt att tro att alla pengar skulle investerar i spelarbudgeten. Det finns nog andra hål i en förening med så dålig ekonomi som Djurgården.litto skrev:Fast om vi går till slutspel så får vi väl 30k euro? Kanske skapa lite utrymme i lönebudgeten...?captcash skrev:Hehe adv. positive thinking?MarcusDaze skrev:Eller så ser det ljust ut. Att dom fortfarande förhandlar?captcash skrev:Enda Challe sa om Printz (och Kalus) var att det inte fanns något nytt alls sen förra veckan, samma status så ser väl inte helt ljust ut.
Expert.
- BaronVonDif
Sv: Re: ET: Fribourg-Gotteron - Djurgårdens IF 31/8 2013 | E
Precis. Räcker väl till några snutar när vi möter Asplöven hemma iaf.SirDIFalot skrev:Jag tror det är naivt att tro att alla pengar skulle investerar i spelarbudgeten. Det finns nog andra hål i en förening med så dålig ekonomi som Djurgården.litto skrev:Fast om vi går till slutspel så får vi väl 30k euro? Kanske skapa lite utrymme i lönebudgeten...?captcash skrev:Hehe adv. positive thinking?MarcusDaze skrev:Eller så ser det ljust ut. Att dom fortfarande förhandlar?captcash skrev:Enda Challe sa om Printz (och Kalus) var att det inte fanns något nytt alls sen förra veckan, samma status så ser väl inte helt ljust ut.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
- MarcusDaze
captcash skrev:Hehe adv. positive thinking?MarcusDaze skrev:Eller så ser det ljust ut. Att dom fortfarande förhandlar?captcash skrev:Enda Challe sa om Printz (och Kalus) var att det inte fanns något nytt alls sen förra veckan, samma status så ser väl inte helt ljust ut.
Man måste tänka positivt

Jag hoppas på att Challe inväntar svar från någon extern källa och att Printz vill spela för skölden!
-
Åså, vann inte TPS i kväll 

- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Tråd till första Brynolf-matchen på fredag, plz.
Kom ihåg att den börjar kl 18.00!
Kom ihåg att den börjar kl 18.00!