Härliga DIF!

Han ENSAM är knappast hela skillnaden. Nu vet jag att European Trophy och HA inte är samma sak, men de två senaste matcherna har vi klarat oss utan honom.Manijock skrev:Printz hade varit skillnad på toppstrid och mellanlag... Jag lovar!.
Det är en väldig skillnad mellan två matcher och en hel säsong...ciirree skrev:Han ENSAM är knappast hela skillnaden. Nu vet jag att European Trophy och HA inte är samma sak, men de två senaste matcherna har vi klarat oss utan honom.Manijock skrev:Printz hade varit skillnad på toppstrid och mellanlag... Jag lovar!.
Som jag precis skrev också om du hade läst och förstått? "Vet att de inte är samma sak"Don66-2 skrev:Det är en väldig skillnad mellan två matcher och en hel säsong...ciirree skrev:Han ENSAM är knappast hela skillnaden. Nu vet jag att European Trophy och HA inte är samma sak, men de två senaste matcherna har vi klarat oss utan honom.Manijock skrev:Printz hade varit skillnad på toppstrid och mellanlag... Jag lovar!.
Det är det ingen som påstår, snarare att han är en upphittad nål som håller kvar tuvan från att välta hela höstacken, för att helt korrekt citera det gamla ordspråket.ciirree skrev:Som jag precis skrev också om du hade läst och förstått? "Vet att de inte är samma sak"Don66-2 skrev:Det är en väldig skillnad mellan två matcher och en hel säsong...ciirree skrev:Han ENSAM är knappast hela skillnaden. Nu vet jag att European Trophy och HA inte är samma sak, men de två senaste matcherna har vi klarat oss utan honom.Manijock skrev:Printz hade varit skillnad på toppstrid och mellanlag... Jag lovar!.
Han skulle göra skillnad absolut, men han är ingen som kan lyfta ett helt lag mot toppen!
ciirree skrev:Som jag precis skrev också om du hade läst och förstått? "Vet att de inte är samma sak"Don66-2 skrev:Det är en väldig skillnad mellan två matcher och en hel säsong...ciirree skrev:Han ENSAM är knappast hela skillnaden. Nu vet jag att European Trophy och HA inte är samma sak, men de två senaste matcherna har vi klarat oss utan honom.Manijock skrev:Printz hade varit skillnad på toppstrid och mellanlag... Jag lovar!.
Han skulle göra skillnad absolut, men han är ingen som kan lyfta ett helt lag mot toppen!
Skriver under på allt det där Manijock.. Det är bara att inse fakta!Manijock skrev:I det långa loppet kommer inte han som person vara skillnaden. Dock hans spelstil! Vi har små unga backar som visst har sina styrkor, men när ett äckellag som Karlskoga i en playoffmatch kommer göra allt för att få pojkarna ur balans så är jag övertygad om att de kommer vika ner sig. Printz är en spelare som kan stå upp och skicka signaler till övriga spelare att det jävlar inte är okej att köra över en Djurgårdsspelare. Vem ska göra det nu? Arnesson? Lofquist? Nej vi har inga som kan sätta den där open icen som kan förändra en hel matchbild.
Du kan inte jämföra en försäsong, jaa jag skiter i att det nuförtiden heter ET, det är likförbannat en försäsong, med en serielunk eller för den skull en playoffmatch där 8000 oxtokiga Järnkaminer KRÄVER att vi fattar rätt beslut i alla lägen på isen...