Färjestads BK - Djurgårdens IF, 30/1 2007
- Jack Daniel
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
För mig är det en gåta varför inte Larsson fick fortsätta i kassen efter Lördagen.
Lassila var säkert bra idag, men såna där misstag får man inte göra med 3 minuter kvar.
FAAN!
Lassila var säkert bra idag, men såna där misstag får man inte göra med 3 minuter kvar.
FAAN!
Senast redigerad av Emil Svelander den 2007-01-30 21:11:59, redigerad totalt 1 gånger.
Sjunger avgå Johnny...
- DIF_Soldier
Moras pånyttfödelse är oroväckande. Men jag KAN inte tänka mig att vinsten mot FBK skall upprepas mot s.k. "bättre" lag. Nu närmar sig slutspelet och även topplagen måste börja tänka på placeringar. VF har haft väldigt mycket "lätt" motstånd på sistone och gjort det bra, vi måste också ta trepoängare mot strecklagen.MAP skrev:Om Mora vinner sin hängmatch så är vi 1 pinne före fortfarande. Bara ta nya tag med en ny målvakt på torsdag.
- Lee Harvey Oswald
- Jack Daniel
Börja tröttna på alla som gnäller på Lassila. Lär er hockey för f*n. Misstag gör alla. Ska vi ha en 20-åring i mål så fort Lassila gör ett misstag?
Räkna alla grymma räddningar Larsson resp Lassila gör istället.
Kändes tungt att torska. Och det kan man vända till något positivt. Även om det känns förjävligt just nu.
En del skyller på Lassila, jag skyller på utvisningarna.

Räkna alla grymma räddningar Larsson resp Lassila gör istället.
Kändes tungt att torska. Och det kan man vända till något positivt. Även om det känns förjävligt just nu.
En del skyller på Lassila, jag skyller på utvisningarna.

- Emil Svelander