Två gruppspel sen antar jag att ettorna går till final.djjjj skrev:Det innebär att det bara blir 6 lag som går vidare! Hur går Slutspelet till då?djjjj skrev:mb81 skrev:Fan vad vi jinxar nu! Tror verkligen inte vi grejar det och det är väl egentligen lika bra även fast det skulle vara jävligt kul!
Bara ettan och bästa tvåan plus Eisbären Berlin
ET: Djurgårdens IF - Liberec 24/8 2013 | EP Trophy
Re: ET: Djurgårdens IF - Liberec 24/8 2013 | EP Trophy
Ta en titt på länken: http://europeantrophy.com/format.php så ni slipper spekuleramb81 skrev:Två gruppspel sen antar jag att ettorna går till final.djjjj skrev:Det innebär att det bara blir 6 lag som går vidare! Hur går Slutspelet till då?djjjj skrev:mb81 skrev:Fan vad vi jinxar nu! Tror verkligen inte vi grejar det och det är väl egentligen lika bra även fast det skulle vara jävligt kul!
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vad är det för jävla musik som spelas hahah
-
- Säsongskort: Ja
Läste där tidigare idag. Skummade mest men såg att det var två trelagsgrupper i slutspelet men inte om bara ettorna spelar slutspel. Kan ändå inte vara på nåt annat sätt. Blir ju 3 matcher på 4 dar ändå.litto skrev:Ta en titt på länken: http://europeantrophy.com/format.php så ni slipper spekuleramb81 skrev:Två gruppspel sen antar jag att ettorna går till final.djjjj skrev:Det innebär att det bara blir 6 lag som går vidare! Hur går Slutspelet till då?djjjj skrev:mb81 skrev:Fan vad vi jinxar nu! Tror verkligen inte vi grejar det och det är väl egentligen lika bra även fast det skulle vara jävligt kul!
SÅ JÄ*LA GOTT!!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Underbart! Nu blir det några tuffa bortamatcher.
Avskaffa tre mot tre.
- DIF_Soldier
Kan någon svara på den viktiga frågan som ställts? Sörensen, vad hände?
Säg den glädje som varar
Såg ut som en smäll i ansiktet. Kanske bruten näsa eller liknande?DIF_Soldier skrev:Kan någon svara på den viktiga frågan som ställts? Sörensen, vad hände?
Tror inte det var så farligt med sören, fick en smäll på käften med handsken på.
Brynäs åkte på stryk med 4-1 mot Pardubice och vi fortsätter segertåget. Härligt Djurgårn!
- DIF_Soldier
Dåså, puh. Tack. Inga jävla skador, speciellt inte på de allra bästa.Vikas skrev:Såg ut som en smäll i ansiktet. Kanske bruten näsa eller liknande?DIF_Soldier skrev:Kan någon svara på den viktiga frågan som ställts? Sörensen, vad hände?
Säg den glädje som varar
Fan vad härligt att vi fortsätter den vinnande trenden! Mot Schweiz och nya segrar och sedan avslutar vi med att spöa ett SHL lag
3-2 är ett gångbart resultat i år.
- -daniel-
Bara jag som tycker att våra motståndare varit väldigt sopiga? Långsamma tröga backar, avdankade gamla forwards som inte gör annat än gnäller.
Eller så är det helt enkelt så att vi är bra? Men inte kan väl det vara möjligt...?
Eller så är det helt enkelt så att vi är bra? Men inte kan väl det vara möjligt...?