ET: Djurgårdens IF - Liberec 24/8 2013 | EP Trophy
Re: ET: Djurgårdens IF - Liberec 24/8 2013 | EP Trophy
Kommentarsfältet på matchchatten värre än sportbladets!
Kommer få bra användning av Saviano i bp. Igår kom han ju också fri i bp men var lite för kåt på passa Johner då.
Kommer få bra användning av Saviano i bp. Igår kom han ju också fri i bp men var lite för kåt på passa Johner då.
Ja, herregud alltså. Begåvningsreserven samlad på ett och samma ställe.mb81 skrev:Kommentarsfältet på matchchatten värre än sportbladets!
Såg att du hann före på den bollen. Man vill ju bara älska alla Djurgårdare men inte alltid så enkelt! Hehe#87 skrev:Ja, herregud alltså. Begåvningsreserven samlad på ett och samma ställe.mb81 skrev:Kommentarsfältet på matchchatten värre än sportbladets!
#87 skrev:Ja, herregud alltså. Begåvningsreserven samlad på ett och samma ställe.mb81 skrev:Kommentarsfältet på matchchatten värre än sportbladets!
Är inne och läser på forumet varje dag. Begåvningsreserven är samlad här också. Så sitt ner i båten och håll käften.
Djurgårn tills jag dör
Ptja, nivån är kanske inte jättehög här heller, men den är ljusår bättre än den som är på chatten just nu.djjjj skrev:#87 skrev:Ja, herregud alltså. Begåvningsreserven samlad på ett och samma ställe.mb81 skrev:Kommentarsfältet på matchchatten värre än sportbladets!
Är inne och läser på forumet varje dag. Begåvningsreserven är samlad här också. Så sitt ner i båten och håll käften.
- reservjesus
Nivån på forumet håller bra nivå jämfört med chatten.
clowns to the left of me, jokers to the right
reservjesus skrev:Nivån på forumet håller bra nivå jämfört med chatten.
Där har ni i och för sig rätt. Men ibland blir man mörkrädd när man läser sakerna som skrivs på forumet.
Ha en fortsatt trevlig Lördag.
Djurgårn tills jag dör
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Bra proppar på kort tid av Falk och Sörensen. Griniga tjecker.
Expert.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Liberec känns spontant som den tjeckiske motsvarigheten på BIKBOK.
Hata!
Hata!
25/4-2025
Plötsligt pangar vi 2 mål på PP. Vad händer?!
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Succén stavas Lofquist. Helt annan rörelse på blålinjen när han är på isen.litto skrev:Plötsligt pangar vi 2 mål på PP. Vad händer?!
- reservjesus
Liberec är dåligt griniga, filmar en del också.
clowns to the left of me, jokers to the right
Helt seriöst. Ska vi gå till slutspel? Inga matcher som krockar iaf! Jag åker gärna till Berlin!!!
- Jim Morrison
Hur gick det med Sörensen?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Hur bra är den nedre halvan av den tjeckiska ligan egentligen? Tycker att Liberec ser jävigt risiga ut.