Allsvenskan 2013/2014
-
Re: Allsvenskan 2013/2014
Jag tycker fortfarande att det är jättemärkligt hur man kan anse att vi saknar stjärnor. På den här nivån får väl ändå både Guter, Eriksson, Sörensen, Saviano och Johner räknas som stjärnor? Eller?
Som ett exempel. Guter i all ära men Rögle har Lilja. Do the math. Sen kanske Lilja är dålig i år och bla bla bla osv osv osv men en direkt jämförelse av CV ger en ganska pessimistisk prognos för stjärnstatusen i laget.Metal Machine skrev:Jag tycker fortfarande att det är jättemärkligt hur man kan anse att vi saknar stjärnor. På den här nivån får väl ändå både Guter, Eriksson, Sörensen, Saviano och Johner räknas som stjärnor? Eller?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vet inte direkt om några stjärnor spelar i HA..sensei skrev:Som ett exempel. Guter i all ära men Rögle har Lilja. Do the math. Sen kanske Lilja är dålig i år och bla bla bla osv osv osv men en direkt jämförelse av CV ger en ganska pessimistisk prognos för stjärnstatusen i laget.Metal Machine skrev:Jag tycker fortfarande att det är jättemärkligt hur man kan anse att vi saknar stjärnor. På den här nivån får väl ändå både Guter, Eriksson, Sörensen, Saviano och Johner räknas som stjärnor? Eller?
Han skrev ju "på den här nivån". Jag tycker f.ö också att de anses som stjärnor (på den här nivån!), sen kan vi lägga till Sam där också.MarcusDaze skrev:Vet inte direkt om några stjärnor spelar i HA..sensei skrev:Som ett exempel. Guter i all ära men Rögle har Lilja. Do the math. Sen kanske Lilja är dålig i år och bla bla bla osv osv osv men en direkt jämförelse av CV ger en ganska pessimistisk prognos för stjärnstatusen i laget.Metal Machine skrev:Jag tycker fortfarande att det är jättemärkligt hur man kan anse att vi saknar stjärnor. På den här nivån får väl ändå både Guter, Eriksson, Sörensen, Saviano och Johner räknas som stjärnor? Eller?
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Missade den lilla detaljen i MM's post, på denna nivå har vi en del blivande/nyblivna stjärnor. Och på pappret är Lilja en superstjärna på denna nivå. Hoppas att han floppar för DIF's skull.Kungen skrev:Han skrev ju "på den här nivån". Jag tycker f.ö också att de anses som stjärnor (på den här nivån!), sen kan vi lägga till Sam där också.MarcusDaze skrev:Vet inte direkt om några stjärnor spelar i HA..sensei skrev:Som ett exempel. Guter i all ära men Rögle har Lilja. Do the math. Sen kanske Lilja är dålig i år och bla bla bla osv osv osv men en direkt jämförelse av CV ger en ganska pessimistisk prognos för stjärnstatusen i laget.Metal Machine skrev:Jag tycker fortfarande att det är jättemärkligt hur man kan anse att vi saknar stjärnor. På den här nivån får väl ändå både Guter, Eriksson, Sörensen, Saviano och Johner räknas som stjärnor? Eller?
Den 18:e September möter vi Oskarshamn hemma samtidigt som bajen tar emot GAIS på Tele2.
Eftersom att jag antar att det är vi som får flytta på oss så undrar jag när vi kommer få ett nytt speldatum spikat? Det är ju trots allt mindre än en månad kvar.
Eftersom att jag antar att det är vi som får flytta på oss så undrar jag när vi kommer få ett nytt speldatum spikat? Det är ju trots allt mindre än en månad kvar.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
För min del hoppas jag att den flyttas, annars kan jag inte gå på den matchen!
Bajen går före eller?Axel_K skrev:För min del hoppas jag att den flyttas, annars kan jag inte gå på den matchen!

Haha, jag och min far fyller år!Kungen skrev:Bajen går före eller?Axel_K skrev:För min del hoppas jag att den flyttas, annars kan jag inte gå på den matchen!

Och du menar att det finns något bättre sätt att fira detta än att se hockey på Hovet...?Axel_K skrev:Haha, jag och min far fyller år!Kungen skrev:Bajen går före eller?Axel_K skrev:För min del hoppas jag att den flyttas, annars kan jag inte gå på den matchen!

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Egentligen så finns det ju inte det, men han hade planerat något redan. Hade ju hoppats på att det var bortamatch den 18 denna gång 

1. Timrå
2. Södertälje
3. Djurgården
4. Malmö
5. Västerås
6. Karlskoga
7. Rögle
8. Mora
9. Karlskrona
10. Björklven
11. Troja
12. Oskarshamn
13. Almtuna
14. Asplöven
2. Södertälje
3. Djurgården
4. Malmö
5. Västerås
6. Karlskoga
7. Rögle
8. Mora
9. Karlskrona
10. Björklven
11. Troja
12. Oskarshamn
13. Almtuna
14. Asplöven
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Sv: Allsvenskan 2013/2014
HA blir ett getingbo, Timrå har ingen press på sig och blir tunga. Speciellt på hemmaplan. Det är en riktig bonnväg upp dit för många lag...