DIF Fotboll
Re: DIF Fotboll
Lerjeus missar världens mest självklara straff när deras mittback täcker med handen.
Och dömer straff för det där...
Avgå, din jävla ärkesopa.
- Lee Harvey Oswald
...Åh andra sidan kunde Häcken fått en straff i början av 2:a halvlek då Firma Östberg/Höie "tvekade ikapp".Enbom skrev:Lerjeus missar världens mest självklara straff när deras mittback täcker med handen.
Men visst, DIF:s uteblivna straff var solklar, han täcker & hindrar inspelet i strafformåden med armen.
Surt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Radetinac ut Broberg in.
Hur tänkte Högmo där?
Hur tänkte Högmo där?
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Just hemkommen från Tele2 arena. Återigen tack Djurgårdsfamiljen för en härlig inramning. På Tele2 arena har vi verkligen Sveriges bästa publik!
Men såhär besviken har jag inte varit över en poäng på väldigt länge, det känns verkligen som om vi skulle vunnit detta idag, det förtjänade vi.
Jag är nöjd med båda nyförvärven insatser och Prijovic känns verkligen som en livsfarlig spelare inne i boxen.
Bara ta nya tag och så ses vi på Torsdag i Norrköping. Gör som jag, ta halvdag på jobbet och ta bilen eller JK buss till Norrköping, notera matchstart 18.30!
Men såhär besviken har jag inte varit över en poäng på väldigt länge, det känns verkligen som om vi skulle vunnit detta idag, det förtjänade vi.
Jag är nöjd med båda nyförvärven insatser och Prijovic känns verkligen som en livsfarlig spelare inne i boxen.
Bara ta nya tag och så ses vi på Torsdag i Norrköping. Gör som jag, ta halvdag på jobbet och ta bilen eller JK buss till Norrköping, notera matchstart 18.30!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
- Lee Harvey Oswald
Matchotränad, skadekänning på Radetinac....?Nummer19 skrev:Radetinac ut Broberg in.
Hur tänkte Högmo där?
Nån som vet?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
http://www.jarnkaminerna.se/2013/07/26/ ... 2-augusti/
Två bussar fyllda! Hjälp till att fylla den tredje! Skriv upp er och häng med på en riktigt grym resa.
Annars, åk snett!
Två bussar fyllda! Hjälp till att fylla den tredje! Skriv upp er och häng med på en riktigt grym resa.
Annars, åk snett!
-
Vytas är så jävla skön! Haha 
Skulle lätt kunna gå ut och ta en öl med honom!

Skulle lätt kunna gå ut och ta en öl med honom!
http://dif.se/2013/08/19/de-forsta-derb ... 2-augusti/
Köp direkt på torsdag! Derbyt ska vara blårandigt!
HATA AIK!
Köp direkt på torsdag! Derbyt ska vara blårandigt!
HATA AIK!
-
Så om man inte är medlem kan man få biljetter genom att samtidigt boka till ÅFF-matchen? I så fall låter det ju jäkligt rimligt! 
Smart lösning i så fall, får man ju tillstå.

Smart lösning i så fall, får man ju tillstå.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Match Söndag-Torsdag-Måndag.
Jag tror att hockeylagets besök på Tele2 i söndags inspirerade kollegorna på Kaknäs att börja göra rätt för traktamentet.
Ärligt talat skulle Allsvenskan klara dubbelmöten hemma-borta. Eller lägga av att spela från mars till november. Förstår inte varför de har över 20 gubbar i truppen när hälften bara nöter bänk eller bara lirar U21.
Nu när vi har konstgräs kan vi ju ha match varje kväll!
Jag tror att hockeylagets besök på Tele2 i söndags inspirerade kollegorna på Kaknäs att börja göra rätt för traktamentet.

Ärligt talat skulle Allsvenskan klara dubbelmöten hemma-borta. Eller lägga av att spela från mars till november. Förstår inte varför de har över 20 gubbar i truppen när hälften bara nöter bänk eller bara lirar U21.
Nu när vi har konstgräs kan vi ju ha match varje kväll!

- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Episk vecka! Om man räknar med hockeyn blir det alltså Djurgår'n torsdag, fredag, lördag och måndag! Heeelt otroligt! 

http://dif.se/2013/08/20/biljettinfo-dj ... september/
Till er som inte har säsongsbiljett: Var beredda på Torsdag 09.00 för dessa biljetter kommer att gå åt ruskigt snabbt.
KÖP DIREKT på torsdag 09.00! Trots att jag har säsongskort så kommer jag köpa 6 biljetter till mina kompisar och bjuda de som inte får tummen ur röven snabbt.
Derbyt ska vara blårandigt!
Till er som inte har säsongsbiljett: Var beredda på Torsdag 09.00 för dessa biljetter kommer att gå åt ruskigt snabbt.
KÖP DIREKT på torsdag 09.00! Trots att jag har säsongskort så kommer jag köpa 6 biljetter till mina kompisar och bjuda de som inte får tummen ur röven snabbt.
Derbyt ska vara blårandigt!
Fan vad kul det ska bli med bortamatch imorgon! Har tagit halvdag på jobbet och imorgon 14.00 möter man upp polarna och så rullar bilen till Norrköping runt 14.30. Resan vi gjorde till Mjällby blev riktigt, riktigt rolig trots matchen och det känns skönt att avståndet till Norrköping är myyycket kortare.
Skönt också att man är hemma runt 22.30-23.00 så att man inte är för trött när man ska upp och jobba 06.00 dagen efter.
Till er som åker snett till Norrköping:
MATCHSTART 18.30
Skönt också att man är hemma runt 22.30-23.00 så att man inte är för trött när man ska upp och jobba 06.00 dagen efter.
Till er som åker snett till Norrköping:
MATCHSTART 18.30